dinsdag 25 december 2012

Outfit - Fijne Kerst!

Lieve, lieve bloglezers, I wish you a very merry Christmas! Vandaag komen mijn opa en oma bij ons. Gezellig kletsen, lekkere dingen eten en 's avonds het bekende gourmetten. Ik vind het leuk :). Morgen gaan we naar de film in Kampen, naar Het Bombardement. Gisteravond hebben we kerstavond gevierd. We gingen naar een jongerenviering in de kerk. Stukken beter dan zo'n gewone, saaie viering, hoewel er wel nogal wat dingetjes mis gingen. Ik hoop dat jullie fijne kerstdagen hebben. Ik draag dit met Kerst!

51 opmerkingen:

  1. Mooie collar! Leuke outfit voor de kerst, vooral met de glitters.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie outfit! Ik ben helemaal verliefd op de oorbellen! Die armbandjes heb ik ook ;)
    Liefs.
    Bij de 200 volgers komt er een giveaway online op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prettige kerstdagen en 'n gelukkig nieuwjaar!
    Leuke outfit, heel mooi met die details en sieraden. :)
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne kerst en veel plezier met je opa en oma! Merry christmas. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooie outfit, zeg! Superleuk gecombineerd ook met die witte blouse en blauwe jeans en je sieraden! Jij ook fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar ♡
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zie je er leuk uit! Mooie laarzen ook.
    Veel plezier nog vandaag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie outfit! Jij ook een fijne kerst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstoutfit! Fijne kerstdagen!

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauww, ziet er mooi uit! :) Foto's zijn ook heel mooi joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, super mooie foto's Denise! Je ziet er erg mooi uit. Ik vind je blouse leuk, met die oorbellen erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zag je er mooi uit! Ik wil ook nog graag naar het bombarnement, die lijkt me heel leuk. En zo'n 'normale' kerstviering is inderdaad echt ontiegelijk saai, ik leef helemaal met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je ziet er echt heel leuk uit! Nog fijne dagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke outfit en mooie foto's!
    Fijne kerst,
    liefs,
    Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie outfit zeg, staat je goed! En nog fijne kerstdagen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie blouse en fijne laarsjes! Merry Xmas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie outfit! En wauw, die oorbellen zijn prettyy.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige outfit meid, vooral die blouse is heel erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie outfit! En fijne kerstdagen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zie je er mooi uit! Fijne dag morgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele leuke outfit! En hopelijk heb je een leuke dag gehad, fijne kerst!
    Oh en wij gingen ook naar de kerk, maar ik heb de hele dienst tegen een paal aangekeken, zo druk was het! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Denise, wat steek je me de ogen uit met die oorbellen! Ik vind ze echt super mooi! En dat bloesje is ook super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Staat je heel goed deze outfit! Die oorbellen heb ik volgens mij gisteren nog in m'n handen gehad. H&M? Very nice! :) De armbandjes heb ik ook, Primark toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De oorbellen zijn niet van H&M, maar van Ebay. De armbandjes komen inderdaad van de Primark ;).

      Verwijderen
  24. Ah je ziet er prachtig uit, dat bloesje staat je mooi! En jij ook een heeele fijne Kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtige oorbellen meid,
    jij ook fijne dagen!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie bloes! Lekker feestelijke outfit door de collar en sieraden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fijne kerst Denise, ik vind je blouse echt ontzettend mooi. Ook je sieraden zijn geweldig. Het staat je allemaal echt pretty. Hahahaha en ik geloof best dat zo'n jongerenviering 3789479 maal beter is, lol. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige outfit! Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je ziet er echt leuk uit! Ik zag gister de foto van je nieuwe oorbellen op Tumblr, en hij kwam me zo bekend voor, dus ik ging naar je blog, en het bleek wel die van jou te zijn haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooie outfit! Mooie blouse vooral!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. dat kraagje is echt leuk en je oorbellen zijn heel mooi:) fijne kerst nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie outfit! Die lipstick staat je ook echt erg goed!
    Ik heb trouwens de url van mn blog veranderd.

    Love, Lisette
    24/7 STYLISH

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind je er echt prachtig uit zien! Hoop dat je een gezellige kerst hebt gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Beetje een late reacties maar prachtige outfit voor kerst. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. YOU GET BETTER AND BETTER! I definitely browsed through your blog, it's pretty interesting. I hope you can check out my site://theproverbs.net and join if you can be so kind. God bless, hope to see joining to soon !

    steven

    BeantwoordenVerwijderen
  36. You look really cute! :)
    I like your earrings!
    http://dreameranete.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hopelijk heb je leuke Kerstdagen gehad! En wat een mooie outfit, ik hou van je blouse :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Je oorbellen en blousje zijn zo leuk! Staat je mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. You look great and that earrings are amazing. Would you like to follow each other via bloglovin? Have a nice day,

    http://www.fashiondenis.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  40. geweldige outfit!! Je oorbellen maken het helemaal af xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Je zag er heel mooi uit! Ik ben benieuwd naar je NYE outfit.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.