zondag 2 december 2012

Outfit

Op dit moment wordt de verjaardag van mijn oma bij ons thuis gevierd. Mijn nichtje, neefje en nicht zijn er. Ik zie ze niet zo vaak, dus dan is het leuk om weer bij te praten. Vanavond gaan we dan wokken. Gisteravond hebben we pakjesavond gevierd bij ons thuis en dat was weer leuk! De surprises zijn altijd weer super grappig! Ik heb ook leuke cadeaus gehad, namelijk wat gezichtsproducten, een nieuwe stijltang een pyjama en kaars met mijn naam. Daarna ben ik nog met mijn liefste vriendinnetjes Lisa en Esmée naar de Rede gegaan. Het was een superavond! Ik hoop dat jullie ook een leuk weekend hebben. Kus!


Trui, blouse - H&M Divided, schoenen, oorbellen - H&M, jeans - Zara, armbandje - zelf gemaakt

46 opmerkingen:

  1. man! die 3e foto is echt zo gaaf, je hebt een hele mooie blik! ik hou van deze blauwe lucht kleuren :) hihi,
    liefs, laila.
    www.attheboutique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit. De kleur staat je echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's toch altijd. Geweldige outfit! Die derde foto is super mooi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw die 3e foto is echt mooi, je haar zit ook superleuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat zit je haar mooi! En leuke outfit :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit! Vooral je schoenen vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's weer, Denise! :) Ik vind je trui echt heel leuk gecombineerd met die blouse!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's! De outfit staat je leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke look, de derde foto is prachtig inderdaad! Wij vieren geen sinterklaas, maar doen alles tegelijkertijd met kerst. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah mooie foto's weer, vooral die derde, je hebt zo'n prachtig gezichtje! Leuke outfit ook, de kleur van die trui is gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je outfit is echt super! Perfect voor de winter. Wat een prachtige trui

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi gecombineerd meid! Vooral ook met de oorbellen als detail

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aah, heerlijk die combinatie van verschillende tinten blauw met beige! Echt heel mooi! Staat ook fantastisch bij je haar dat blauw! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Denise, dat klinkt echt super leuk! Ik vind de foto's weer heeel mooi. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke outfit zeg! Dat blauw op blauw staat prachtig! En nog gefeliciteerd met je oma :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke outfit en cadeautjes! ♥ Oh, en je haar zit zo mooi! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij bent echt 'flawless' om het maar even op het Amerikaans te zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. KLinkt als een leuk weekend. En mevrouw heeft natuurlijk weer een outfit aan waar je u tegen zegt. Je ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog veel plezier met wokken! Deze outfit staat je heel leuk! De kleur van je trui is super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie outfit! Die kleur staat je goed! En die oorbellen zijn echt geweldig! Lekker zomers, maar ook leuk voor de feestdagen! :)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie outfit! Zulke kleuren staan zo mooi bij elkaar :) Gefeliciteerd met je oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je ziet er heel leuk uit!

    x

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw geweldige outfit! :D Super mooie kleur. Sinterklaas is altijd leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke outfit! Hele mooie kleur je trui!
    Ik volg je nu!
    Liefs,

    http://www.oh-saycanyousee.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Die foto's zijn mooi! Die kleur staat je goed trouwens :D
    En gefeliciteerd met je oma :D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Klinkt allemaal echt heel erg gezellig! En ik hou van je outfit! Echt ontzettend mooi die kleuren en dat sweater op die blouse vind ik ook erg leuk staan en dan met die spijkerbroek, aaah wat mooi! En oh oh, wat hou ik van je outfits. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die kleur staat je echt prachtig! Mooie foto's!
    Liefs,
    Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Erg leuke outfit! De combinatie blouse en trui vind ik echt geweldig! Prachtige foto's! Nog gefeliciteerd met je oma! Klonk als een leuk weekend!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. super mooie foto's! die oorbellen zijn geweldig en passen super mooi bij die trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat zie je er weer super mooi uit Denise! Leuke oorbellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige outfit, erg mooie sieraden en schoenen. Staat je leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw hele mooie outfit! Staat je ook erg mooi. De trui en de blouse.. past echt perfect! Wat een schattig armbandje, mooi gemaakt. Helaas het weekend is nu weer voorbij. Ik hoop dat het wokken leuk was. :)

    Liefss, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind je outfit erg mooi! Vooral je oorbellen! :D

    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ah wat een super leuke outfit, je oorbellentjes zijn zo lief! X

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super outfit! En wat zit je haar weer leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw geweldig! En wat heb je je haar mooi!

    Liefs XX

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Morgen komt er een artikel online over je fotobewerkingsblog. Om 7.00! ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat zijn je foto's weer prachtig! Je ziet er zó mooi uit met je haar omhoog! Ik ben heel erg benieuwd naar je cadeautjes. Foto's? Hope you had fun:) xx liefs Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super mooi gecombineerd, die kleuren zijn prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wow die derde foto is echt supergaaf,
    mooie kleure combi, staat je goed!
    Vooral in die derde foto laat het je ogen goed uitkomen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  41. You have a great look and a great blog! <3

    By the way, I'm hosting two fabulous giveaways!
    Lancer Method Skincare giveaway (Oprah's Favorite Things) and JewelMint jewelry giveaway (I'm giving away three pieces!)

    goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of an LA fashion lawyer living life in the fab lane

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.