zaterdag 8 december 2012

Outfit

't Is weer tijd voor een outfitje. Mijn lieve mams heeft de foto's gemaakt. Voordat ik gisteravond ging slapen, maakte ik een vlecht in mijn haar. En toen ik hem eruit haalde, zat het zo. Afrodenise, haha. Vanmiddag moet ik werken en vanavond komt een vriend bij mij. Van mij mag het nog wel een keer gaan sneeuwen, want ik heb zelf nog geen foto's in de sneeuw gemaakt. Jullie wel? Fijn weekend!

T-shirt - Vila, vest - gekregen van mama, tregging - Crush, riempje - Nice Price, schoenen - gekocht in Kopenhagen, ring - Six

Eyelar Mirzazadeh - Try (op spotify)

46 opmerkingen:

  1. Hele leuke foto's en wat een mooie outfit en de combinatie is ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw je haar zit echt leuk zo!
    En die lippenstift staat je goed :)
    Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en je lipstift kleur is echt heel erg gaaf! :)
    liefs, laila.
    www.attheboutique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi! En wauw, die lipstick staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's! Ik vind de combinatie heel mooi :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je haar is heel leuk zo! Leuke outfit en die kleur van lippenstift staat je ook goed!
    ps: mss wil je meedoen met mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker kleurrijk, mooi contrast met al dat wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! dit vind ik echt een hele leuke outfit. Vooral het vestje, en de lippenstift is ook gaaf zeg. En je haar zit leuk. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een leuke foto's zeg! Die lippenstift staat je ook erg goed! De derde foto en laatste foto zijn zeker mijn favorieten :) Leuke trui ook! Waar komt die vandaan als ik vragen mag?
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, die donkere lipkleur staat je goed! :D
    En die outfit ook btw, toffe kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die kleur lipstick staat je echt heel mooi! Leuke outfit :) Waar heb je dat vest vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit vooral de laarjes en het vestje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke outfit weer Denise! :) Ik vind je vest echt heel leuk, leuk kleurtje en lijkt me ook nog eens lekker warm. Je lippenstift is ook mooi. Fijn weekend! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie lipstick! Ik vind je er leuk en comfy uitzien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke foto's! Ik vind dat die lipstick je heel erg mooi staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je haar heel leuk! En ofcourse is je outift om jaloers op te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, mooi Denise! Ik vind je lippenstift ook echt heel erg mooi. Staat je goed. :D De kleurencombi van je outfit vind ik ook echt supermooi, staat je goed en is lekker winters!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie lippenstift zeg!

    x

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt heel mooi je haren zo! En die lipstick, hij staat je geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie outfit en die kleur lippenstift staat je super goed! Prachtige foto's ook, ik houd van je stijl <3

    Liefs
    xoxo
    www.thefashionmoodboard.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ah wat een mooie outfit! Die kleuren gaan erg goed samen. Je haar ziet er ook leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Woooooooooah, die lipstick! Stunning Echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je ziet er weer erg leuk uit. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Net zo als de anderen, wat een mooie lippenstift!
    Waar heb je die gekocht?

    xxx Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jouw haar + lipstift! Wauw! Staat je heel mooi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. lovely outfit!
    i really like the sweater!
    xx
    I Shop, Therefore I Am

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuke outfit en wauw, je haar en lipstick zijn gorgeous <3

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Really cool outfit! :)
    Would you like to follow each other?
    http://dreameranete.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw, super mooi! Die lipstick staat je echt prachtig!
    Liefs,
    Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow Denise, de kleuren van de lipstick en de cardigan zijn echt supermooi!
    Ze staan je ook erg goed, en bij elkaar ziet het er ook nog eens mooi uit,
    perfecte combo!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hele leuke outfit, ook mooie foto's zeg. Jouw ogen zijn zegmaar best wel groen haha, da's echt mooi.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw! Wat zit je haar prachtig! Moet je vaker doen!
    Je outfit is natuurlijk ook heel mooi
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lekker met je hakken door de sneeuw???

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.