vrijdag 28 december 2012

Shoplog Amsterdam

Gisteren zijn we met het gezin naar Amsterdam geweest om te winkelen. Dat doen we nu al iets van 3 of 4 jaar in de kerstvakantie. Ik had vorige week al behoorlijk veel bij de Primark gekocht, maar dat weerhield me er niet van om nu nog een keer los te gaan! We hadden onze auto in Amstelveen neergezet en zijn toen met de bus naar Amsterdam gegaan. Het eerste uurtje was het nog rustig, maar daarna.. Écht, wat een ongelooflijke drukte, vooral bij de Zara en River Island. Gewoon niet leuk. Toch heb ik bij de Zara wel in de rij gestaan. We hebben de hele middag gewinkeld en tot slot het lekkerste frietje gegeten bij Manneken Pis. Een zeer geslaagde dag!

Gele broek - H&M, shorts met kant, grijs t-shirt - Zara, donkerblauwe trui en kersenrood shirt - New Yorker, schoenen - Van Haren, horloge en armbandje - Ebay

52 opmerkingen:

  1. Leuk geshopt zie ik! (:
    Ik ben ook nog steeds opzoek naar een armbandje met een kruisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gave spullen heb je gekocht! Vooral de donkerblauwe trui vind ik mooi en de schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jullie met het hele gezin in de kerstvakantie gaan winkelen in Amsterdam, gezellig! Ik vind je donkerblauwe trui erg leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke dingen heb je gekocht, ik hou van dat shortje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke aankopen! Vooral de truien en het armbandje zijn erg leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke aankopen! Ik vind het shortje en truien heel leuk :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige aankoopjes! ik vind vooral het shirtje met c'est moi en de enkellaarsjes super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele toffe aankopen! Het c'est moi shirt vind ik heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke items weer! Ben benieuwd naar de outfits :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt hele leuke aankopen! dat grijze shirt van de zara wil ik HEBBEN, HEBBEN, HEBBEN, hahaha. jammer genoeg is er geen zara bij ons in de buurt. ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onwijs leuke aankoopjes! Die schoenen zijn gaaaf! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt echt super veel leuke items gekocht. Vooral die short vind ik te gek.

    x

    Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke aankopen! vooral sar korte broekje.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk! De schoenen heb ik zelf ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke aankopen! Heb dat t-shirt van de Zara ook, maar zit al helemaal vol met gaten :(

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke dingen heb je weer gekocht zeg! Dat spijkerbroekje is mijn favoriet, die is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw geweldige aankopen.
    Dat spijkerbroekje en je hakken vind ik geweldig!
    Liefsxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie aankopen! Ik moest ook lang in de rij staan afgelopen maandag bij de Primark in Almere, phoeee.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie aankopen! :) Leuke stijl heb je :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg mooie aankopen! Ik ben verliefd op je schoenen ;). x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die hakken, Ooooooooh my god. <3_<3 Mamma mia. Eyecandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw! Je hebt echt super leuke dingen gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat shortje is echt heel leuk!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die shorts met kant zijn echt een goed voorbeeld van wat ik noem een 'hemels item' haha! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Die short!!! Super leuk! Verder vind ik alles ook leuk hoor, maar die short vind ik het leukst! ;)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooooh vooral de shorts zijn superleuk! Ik vind het armbandje en de hakken ook geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ziet er weer erg leuk! De shorts en het armbandje zijn mijn favorieten! :D X

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik wíst gewoon dat dit jouw blog post moest zijn, zo'n leuk kenmerkend stijltje heb je. Ik vind alle aankopen leuk, gedurfde kleur, die broek. Ben benieuwd hoe je hem gaan combineren ;)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wauwie mooie aankopen :D

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een onwijs leuke aankoopjes zeg! Vooral die shorts zijn heel erg leuk! Ben benieuwd naar de outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke spullen heb je gekocht :) vind die blauwe trui heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, die schoenen zijn geweldig! Ook dat short vind ik super! X, May

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hele leuke spulletjes!!
    xx Sofie

    http://blog.nelly.com/soophisticated/

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel erg mooi zeg! Die hakken zijn zo gaaf. x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super leuke dingen heb je gekocht, vooral die short en die wollen blauwe trui!! X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.