maandag 10 december 2012

Trend: gold

Goud.. eigenlijk kun je het niet echt een trend noemen. Maar over twee weken is het vakantie en komen Kerst en Oud en nieuw eraan. En dat betekent dat je mag shinen! Glitters op je jasje, rokje, jurkje. Het kan allemaal. Ik vind het in ieder geval lekker feestelijk. Zelf heb ik een witte blouse op Ebay besteld met een pailletenkraagje. Ik vrees alleen dat ie niet op tijd binnen is.. Hebben jullie al iets gekocht voor de feestdagen? Of hoeft het van jou niet zo uitbundig?


1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.

Ke$ha - Out alive (luister)

33 opmerkingen:

  1. Zitten trouwens wel mooie outfits tussen!
    Ik moet nog bedenken wat ik aan ga doen :)

    x

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa goud is mooi! Ik ben benieuwd naar het blouseje wat je hebt besteld, hoop voor je dat hij toch nog op tijd binnenkomt. Wij doen zelf vrij weinig met kerst, maar heb nog wat jurkjes liggen die feestelijk zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat een leuke collage heb je gemaakt, zitten mooie outfits tussen!Ik heb zelf niks speciaals gekocht, ik vind glitter altijd erg leuk maar ik vind het een beetje zonde om het een keer te dragen met de feestdagen en het dan de rest van het jaar in de kast te laten liggen. Ben benieuwd naar je blouse! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, ik heb net vandaag een gouden glitterpanty gekocht! :) ik hou echt van goud, meer dan van zilver. En met het feestdagen is het helemaal super! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het echt heerlijk al die glitter en glamour voor de feestdagen! Alleen heb ik zelf nog geen leuk jurkje of iets gekocht haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb al hakken voor de feestdagen, met goud inderdaad.. Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet niet of ik echt een heel jurkje met van die gouden pailletjes zou dragen, maar een armband of iets anders kleins zou ik eerder doen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, zit veel moois tussen! Ik vind die rechtsboven echt prachtig, en dan met dat kraagje erbij.. supermooi! De gouden jurkjes vind ik een beetje too much, dan word 't a little bit ordi, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke collage weer. Het witte blouseje die je hebt besteld is ook erg mooi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb al jurkjes voor de feestdagen maar ze hebben geen glitters of pailetten :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. goud is echt heel mooi als je het op de juiste manier combineert. Hele leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd leuk goud om wat feestelijks toe te voegen aan je outfit! Alleen die jurkjes die 100% uit pailletten bestaan... als ik mensen daarin zie lopen heb ik toch het gevoel dat ik naar een levende discobal aan het kijken ben, haha! Maar als het subtiel verwerkt is in de outfit, is het zeker heel mooi!

    XX Sonja

    Zalando Give Away

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Er staan echt superleuke outfits bij. ^^
    Ik heb denk ik niet echt een kledingstuk met goud in, moet ik misschien toch maar een keertje aanschaffen. :p x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die trend is echt leuk, vooral nu de kerst-tijd er weer aan komt :")

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dit! Ben benieuwd naar de blouse die je besteld hebt! Heb zelf nog niet kleding aangeschaft of iets.. Heb ook amper jurkjes of rokjes, dus misschien dat ik maar eens op zoek moet naar een leuk jurkje voor kerst! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke collage! Ik koop niet speciaal kledij voor de feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het jurkje met paletten echt prachtig! En de blazer vind ik ook supermooi! x liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke collage! Zitten hele mooie outfits tussen! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja me like! Vooral voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Past helemaal bij de feestdagen!
    De outfits zijn echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie jurkjes zeg! Ik vind het heel erg mooi. Ook wil ik zelf meer gouden sieraden aanschaffen, het heeft iets chics!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zitten hele leuke dingen tussen! Ik zou zelf alleen voor zilver gaan in plaats van goud. En zo als je wist heb ik een jurkje en nu ook de schoenen, wil alleen nog een clutch. Haha ik hou er van dat uit bundige :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig al die glitters!
    Ik heb net een gouden glitter rokje van Vila bestelt voor met Kerst en hoop dat ie past

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind het echt prachtig! Ik weet alleen niet of het me staat, ik ben niet zo'n type voor bruin en goud, geloof ik. Natuurlijk kan ik het altijd eens proberen, wie weet, haha. Met kerst ga ik niks bijzonders doen, ik blijf denk ik zelfs gewoon thuis. Iedereen gaat dineren enzo, wij doen dat nooit, jammer genoeg. Natuurlijk wel thuis een kerstdiner, maar dat is niet een gelegenheid om een jurkje aan te doen ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk! Ik vind het ook leuk om er leuk uit te zien, vooral met de feestdagen - en dan is goud daar een prima kleurtje voor! Ik moet alleen dan even m'n moeder lief aankijken en tijd hebben, anders ga ik zeker iets aanschaffen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zulke leuke outfits! Hopelijk komt je blouse op tijd aan. Ik heb nog wel iets wat ik met kerst aan kan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauwie, heel mooi! Goud is zo feestelijk, echt perfect voor deze dagen. Ik heb al een heel gaaf jurkje met pailletjes gekocht voor ons Gala feest. Heb ik zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik houd echt van goud, er zitten een aantal beeldige outfits tussen je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.