zondag 3 februari 2013

Inspiratie: Parijs

Het is echt een gek idee, maar over twee weken zitten we met ons gezin in Parijs. Wat gaat de tijd snel! Om in de stemming te komen heb ik al dingen in mijn notebookje gemaakt, tips opgezocht op blogs, heel veel gebruik gemaakt van google maps én deze collage gemaakt. Ons appartementje zit nog op redelijke afstand van de binnenstad, maar wel héél dicht bij Disneyland! Ik heb ontzettend veel zin in deze vakantie. In een week kun je denk ik best veel zien. Dat was in Londen in ieder geval wel zo. Wat me echt heel gaaf lijkt, is om een outfitfoto te maken met de Eiffeltoren op de achtergrond! Maar ja, ik weet niet hoe koud het dan is, natuurlijk.. Oh, en als jullie nog tips hebben voor mij, laat het me dan alsjeblieft weten. xoxo.


42 opmerkingen:

  1. Parijs lijkt me echt heel mooi! Leuk dat je er heen gaat! Heel veel plezier alvast! Ik heb helaas geen vakantie maar wel een ontzettend leuk stagebedrijf :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Luffff Parijs! Ik ben er in de zomervakantie heen geweest en het is er echt super. En hopelijk lukt het met outfit foto's maken, hopelijk lukt het :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Krijg echt weer zin om naar Parijs te gaan! Uberhaupt om op vakantie te gaan. Hoop dat je wel een Parijs verslagje gaat maken als je terug komt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige plaatjes! Veel plezier alvast. Montmartre vond ik heel erg leuk in parijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oehhh, wat tof dat je daarheen gaat! Ik ben er een jaar of twee geleden geweest en ik vond het echt geweldig! Ik heb alleen niet echt aanraders, omdat ik toen met school ging en we dus gewoon langs alle standaard bezienswaardigheden zijn gegaan. Eén ding wat je echt MOET doen: 's avonds als het donker is een boottocht maken over de Seine. Dat is echt super tof met al die lichtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuuuk! Veel plezier :). Als je in de Eifeltoren wilt gaan, kun je het best van tevoren kaartjes bestellen, anders sta je uuuuuuren in de rij..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk ! Ik ga in de zomervakantie naar Parijs, en ik ben daar als ik jarig ben ! Alvast veel plezier xox

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat tof! Heel veel plezier in Parijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel plezier en mooi weer gewensd in Parijs! Het is echt een heerlijke stad, ik ben er al een paar keer geweest. Wat je echt gedaan moet hebben (als je geen hoogtevrees hebt) is 's avonds de Eifeltoren (of de Tour Montparnasse, die nog iets hoger is dan de Eifeltoren) op gaan en over de stad uit kijken, dat is echt heel mooi met alle lichtjes! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg fijne plaatjes, en de tijd gaat snel! Geniet er van :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf dat je naar Parijs gaat! Als ik dit zo lees krijg ik ook zin om naar Parijs of londen te gaan! Ben benieuwd naar een verslagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie collage! Parijs is geweldig! ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je MOET echt naar de buurt Montmartre gaan! Het is er supergezellig (vooral 's avonds), allemaal kleine winkeltjes en mensen die bloemen verkopen en portretten van je willen schilderen.. Alleen je handtas dicht bij je houden!
    Have fun! :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. paaaarijs! AAH, oke, je hebt mij heel jaloers gemaakt. Super leuke post! Ik wens ja alvast heel veel plezier. Parijs is en blijft voor altijd geweldig. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwie, mooie inspiratie! Heel veel plezier, ik ben er dan ook waarschijnlijk met mijn mams. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat super leuk!!
    Ik kan je inderdaad veel tips geven over Parijs, ik ben afgelopen zomer geweest samen met mijn moeder.
    Het is een super mooie stad. Wat ik je erg kan aanraden is om het reisboekje 100% Parijs te kopen of te lenen bij de bibliotheek. Hierin staan veel tips en de routes staan goed uitgelegd.

    Laat maar even weten wat je zoal wilt weten:)

    Fijne zondagavond.
    http://fleur-stevens.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt geweldig dat je naar Parijs gaat! Het wordt vast een hele mooie week :) Ik heb denk ik wel wat tips voor je. Ik vind zelf de jardin des tuileries en de pont des arts brug altijd mooi, Nina Kendosa op rue de Turenne 31 in de marais is een leuke winkel (sowieso is de marais een hele leuke wijk (wel druk), al vind ik montmartre nog het leukst!) en rue des abbesses is echt een hele gezellige straat met allemaal leuke zaakjes. Ik ben dit jaar in juni naar parijs geweest en toen heb ik op mijn blog een paar dingen aangeraden in deze post: http://confashionsandmore.blogspot.nl/2012/06/hotspots-paris.html. Misschien heb je er wat aan! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuke inspiratie! Heel veel plezier in Parijs! Zelf ben ik er helaas nog nooit geweest maar lijkt me erg leuk om eens heen te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk! Heel veel plezier daar, ik ben er zelf nog nooit geweest helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuke collage! Parijs is een heel mooie stad, dus je vermaakt je daar vast wel! Heel veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gaaf dat je naar Parijs gaat! En leuke collage.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk dat je naar Parijs gaat!
    Zelf vind ik jardin des tuileries ook heel mooi, maar ik ben er in de zomer geweest dus ik weet niet hoe het in de winter is?
    Ook is het winkelcentrum in La Défense leuk!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhh wat fijn dat je even lekker weg kan! Ik heb helaas geen vrij van stage.. bluh. Maarja, veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk dat je naar Parijs gaat, veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele gave collage! Veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Veel plezier in Parijs! Ik ben er tussen kerst en oud en nieuw geweest. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jaaaaa Parijs is zó leuk!
    Liefs
    https://twitter.com/DagdromenBlog

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige collage heb je gemaakt zeg! En Parijs, ik smelt al bij de gedachte! ;) Ik ben er inmiddels een aantal keer geweest en iedere keer ontdek je weer nieuwe dingen! Heeeel veel plezier!!!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk! Ik ga er ook ooooit naartoe haha. Veel plezier en ik hoop dat de outfitfoto's gaan lukken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke inspiratie! Ik wil ook terug naar Parijs!

    http://bagsandchocolate.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Veel plezier! En haha, outfitfoto's bij de eiffeltoren zal wel heel erg gaaf zijn ja, ik wens je veel plezier Denise! Zelf vond ik La Fayette een heel erg mooi warenhuis om eens rond te speuren, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat ben ik jaloers! Ik wil al jaren naar Parijs, heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh parijs lijkt me zo mooi! Ben benieuwd naar je updates! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. O wauw, wat een leuk inspiratie! Ik wil ook zo graag naar Parijs, maar mijn moeder wil niet. Dus zal moeten wachten tot ik zelf kan, haha. Heel veel plezier!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh wat gaaf dat je naar Parijs gaat. Lijkt mij echt een leuke plaats. Ik wil je heel veel plezier wensen en een outfit foto is idd wel erg gaaf als dat lukt. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  36. super gaaf deze inspiratie post!

    Zou je mij AUB willen helpen? Ik doe mee aan een fashion battle en als je op mij wilt stemmen daar wordt ik heel gelukkig van :)http://www.followfashion.nl/fashion-bloggers-winter-vibe

    XxX
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.