zondag 24 februari 2013

Outfit

Voordat we naar Parijs gingen, had ik een paar dingen in mijn hoofd die ik wel heel graag wilde. Een daarvan was het maken van een outfitfoto met de Eiffeltoren op de achtergrond. Het is gelukt! Het zijn alleen, vind ik zelf, niet de mooiste foto's. En mijn blouseje zit ook best wel slordig. Maar toch, het is wel een outfitfoto. Dus wil ik hem toch wel hier op mijn blog plaatsen.

Vandaag is helaas de laatste dag van de vakantie. Ik ben meteen maar naar de sportschool gegaan, want het vakantievoedsel heeft me geen goed gedaan. Wat wil je, als je elke dag stokbrood eet? En vergeet de caramel macchiato's, de Mc flurry's, de franse frietjes, pizza, croissant en macaron niet. Ik ga gewoon weer gezond eten nu, het lukt me wel. Straks komt er nog een vriend om even bij te kletsen en de foto's te kijken. Nog een fijne zondag!


Big Ali & Wati-B - WatiBigali (luister)

34 opmerkingen:

  1. Ik vind het hele leuke foto's en je ziet er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige outfit, je shorts is erg mooi. Deze outfit staat je heel erg goed!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach daar is het vakantie voor he! Dan mag er wel gezondigd worden! Vind het leuke outfit foto's, vooral die laatste.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's en leuke outfit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het prachtige foto's! Je zag er heel leuk uit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de foto's echt wel leuk geworden hoor! Leuke outfit, staat je erg mooi. Jij ook een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk zie je er uit! Een goede match met de lucht, zelfs! :")

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit! Volgens mij krijgen de looks op lookbook voor de eiffeltoren altijd meer hypes, haha :)
    Voor mij is het ook mijn laatste vakantie dagje, ik doe lekker bijna niks vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt leuke outfit! en natuurlijk leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het wel heel mooie foto's! Dat shortje is echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. First of all, echt goed van je dat je wel weer naar de sportschool gaat, ik kan dat echt niet opbrengen. Ik probeer ook gezonder te gaan eten.

    + je outfit is echt super leuk! :) heel tof, zo voor de eiffeltoren

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah, tof dat het gelukt is met de Eiffeltoren op de achtergrond! Hele leuke outfit ook :) Moest wel lachen om die toeristen op de foto die jou echt zo aankijken van "Wat gebeurt hier nou weer?!"

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat gaaf dat je outfitfoto's voor de eiffeltoren hebt! ♥
    Leuk short! :) liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel gaaf dat je hebt gedaan wat je zo graag wilde! En dat shortje is geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto! Welke mobiel heb jj eigenlijk? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie foto's! Ik zou dat echt nooit durven tussen al die mensen haha! Je shortje is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Yeeeey, ik had hier om gevraagd voor je wegging! ;) Wat een leuke foto's! Dat shortje is zó geweldig. Mooi gecombineerd met de blouse en de ketting! ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke outfit, jeeej zo leuk voor je Eiffeltoren! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Staat je erg leuk! Leuk met al die mensen er bij, maakt het echt :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super gaaf een outfit post voor de eiffeltoren! Ik had het denk ik niet gedurfd, ik vind de foto's wel heel goed gelukt. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ahja, Misschien zit je blousje wat minder mooi,
    Maar je gezicht is wel heel mooi op de foto's!


    xoxo
    MariekeMaria.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die tweede foto is erg leuk, onwijs gave shorts! Leuk die locatie, ik wil ook graag een keer naar Parijs :)
    Kusjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Supergave foto's en heel leuke shorts! Ik ben echt superjaloers dat je in Parijs zit! En ook tof dat je voor de Eiffeltoren staat hihi :)
    Liefs xx

    www.parisandroses.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Aaach, erg leuke outfit! Die shorts is echt heel gaaf met kant erop!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw die eerste foto is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. super leuk dat overhamd met die ketting!
    fashionwithcurls.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie outfit foto en vooral in Parijs. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie outfit! Ik vind normaal spijker en spijkerstof niet erg mooi bij elkaar staan, maar zo vind ik het wel erg leuk. En wat een mooie foto's voor de Eiffeltoren!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.