vrijdag 15 februari 2013

Parijs

VAKANTIE! Wat heerlijk. Om eerlijk te zijn is de tijd best snel gegaan. Vaak ben je echt toe aan vakantie, nu vond ik dat voor mezelf wel meevallen. Maar natuurlijk heb ik er ontzettend veel zin in. Morgen is het dan zover. Parijs! De voorjaarsvakantie is altijd een vakantie waar ik best naartoe leef. De laatste paar jaren hebben we telkens een stad bezocht: Berlijn, Londen en Kopenhagen. En nu dan éindelijk Parijs. Of het kan tippen aan Londen weet ik niet, maar we gaan het meemaken. Ik verheug me erop heel veel mooie foto's te maken (voorgaande jaren had ik mijn Canon nog niet), héél veel te zien en het gezellig te hebben met ons gezin. Want de voorjaarsvakantie is altijd knus. En dan zijn er nog dingen als stokbrood eten, naar Disneyland gaan en de namen van de metróstations uitspreken. J'adore.

Ik twijfel nog of ik mijn laptop meeneem, maar die kans is er wel. Ik zal dan proberen te updaten, maar voor de rest probeer ik 'm zo min mogelijk aan te raken. Voor de mensen die nu ook vakantie hebben: geniet ervan!

Berlijn, 2010




Londen, 2011




Kopenhagen, 2012


31 opmerkingen:

  1. Ik ben ook in Parijs geweest en vond het super. Mooie foto's van Berlijn en Kopenhagen. Was die laatste foto niet in Bassie en Adriaan, hahah. Waarom ik dat weet, geen idee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, klopt hoor! De zeemeermin zit inderdaad in zo'n aflevering van Bassie en Adriaan :P!

      Verwijderen
  2. Wauw mooie foto's! Ik ga met school naar Parijs. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Alvast heel erg veel plezier in Parijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's zeg, ik ga ook bijna naar Parijs. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf! Heel veel plezier, ben benieuwd naar je verhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier :D Ik ben alvast benieuwd naar je foto's en verhalen.
    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Parijs is echt een prachtige stad! Je gaat het er zeker naar je zin hebben. ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel plezier in Parijs! Ben benieuwd naar de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Parijs is zo leuk! Ik wens je er veel plezier, fijne vakantie Denise! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's! Heel veel plezier in Parijs :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tot wanneer ga je! Ik ga maandag :D! Veel plezier! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat jullie in de voorjaarsvakantie weggaan. Mijn vakantie is (bijna) voorbij alweer!!
    Parijs is fantastisch en prachtig, maar kan helaas niet tippen aan Londen (misschien komt dat doordat ik Londen/Engeland sowieso geweldig vind)! Toch is het een reisje waard. Ik ben benieuwd naar de foto's, veel plezier!
    De foto's van je voorgaande vakanties zijn in elk geval heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf dat je naar Parijs gaat! Heel erg veel plezier. Mijn vakantie zit er helaas al weer op en maandag begint school weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke fotos zeg :) en ik weet zeker dat je je zal vermaken hoor haha!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's! Heel veel plezier in Parijs. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja zo tof, elk jaar een andere stad. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Parijs lijkt me zo leuk! Heel veel plezier :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Veel plezier, Parijs is echt heel leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel veel plezier in Parijs! Parijs is echt een bezoekje waard. Ik ben er ook geweest (: xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke foto's!
    Veel plezier in Parijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gaaaf! Ik verlang echt terug naar Londen, het was er zó geweldig. De sfeer, de mensen, de winkels...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Veel plezier! Maar dat gaat denk ik wel lukken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke foto's! Heel veel plezier in Parijs, dat lukt vast wel :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Veel plezier! Ik wil ook nog eens naar Parijs, ben er nog nooit geweest (een van de grote steden in Europa waar ik nog niet geweest ben).

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuk, heel erg veel plezier! <3 Ben zelf 1 dagje naar Parijs geweest en 3 dagen naar Disneyland, beiden echt geweldig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Berlijn en Kopenhagen wil ik allebei ook nog graag een keer bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.