donderdag 14 februari 2013

Trend: zwart/witte strepen

Ook deze maand heb ik weer een trendcollage. Voor mij was het wel weer duidelijk waar ik en collage van wilde maken: namelijk de zwart/witte strepen die je nu veel ziet en dan vooral verticaal. Ik vind het een hele leuke trend, vooral de blousejes met strepen vind ik leuk. Ik zou zelf graag nog een blouseje met streepjes willen hebben! Nummer 7 op de collage is mijn favoriet. Ik vind het ook leuk met een trui eroverheen zoals op nummer 14. Wat vinden jullie van zo'n verticale streep? Zou jij het aandoen?


1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.

29 opmerkingen:

  1. Ik HOU van deze inspiratie-artikelen. Love it! ♥ Deze trend heb ik inderdaad al in veel shows voorbij zien komen. Wordt een echte trend! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind de blousejes en zo'n broek onwijs leuk ! xox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Strepen blousjes en broeken vind ik helmaal geweldig! Ben alleen bang dat zo'n broek mij niet zal staan. Kom helaas ook geen tegen om het te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Opzich vind ik de trend wel leuk, alleen zou ik het zelf nooit dragen, heel misschien met een trui er over heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind vooral strepen op blousejes erg leuk! Zo'n broek ook wel, maar die zou ik niet zo snel kopen denk ik! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een hele leuke trend! maar denk niet dat ik gauw z'n streepjesbroek zou dragen x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het wel een heel gaaf idee, maar strepen in de breedte en op een broek zal ik nooit aantrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een leuke trend! Maar zo'n broek zou ik niet dragen... maar ik heb wel een outfit met een streepjesblouse! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah wauw, ik vind het best tof! Zal het zelf niet zo snel dragen, maar je lijkt met horizontale strepen wel langer (en slanker :'))))) haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 1, 7, 13 en 14 zijn outfits die ik zo aantrek! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb zo'n broek & zo'n bloesje met verticale strepen.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb zelf een broek/tregging die heel erg op nummer 1,8 en 10 lijkt (of het is dezelfde). Die heb ik bij de bershka gekocht (voor maar 20 euro). Eigenlijk paste ik hem voor de grap omdat zo'n broek echt ver uit mijn comferd zone is. Maar uiteindelijk vond ik hem heel leuk staan dus heb ik hem gekocht. Zelf had ik echt nooit gedacht dat ik zo'n broek zou durver dragen omdat het best opvalt, maar nu ben ik er heel blij mee. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je zoiets combineert. Een streepjesblouse vind ik ook superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het echt een super toffe trend, ik moet heel snel zo'n pantsie hebben! Leuke post :)!
    xoxo
    www.lesismoreblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie college en streepjes, tja ik vind ze geweldig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind horizontale strepen wel leuk maar verticaal zou ik niet zo snel aan doen! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt leuk, alleen zou ik bij mezelf een broek net iets te much vinden denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ai, je hebt echt erg leuke afbeeldingen in de collage gezet, maar ik zou 't niet echt dragen. Strepen staan me op de één of andere manier ontzettend raar. Alleen aan de ene kant, als je het éçht goed gecombineerd, wie weet. Ye, thanks! Ik krijg zin in shoppen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zie mezelf er niet echt in lopen, maar ik vind zo'n broek met strepen wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het staat echt zo leuk bij iedereen!
    Ik wil heel graag zo'n blouse maar elke keer als ik er 1 pas in de winkel, lijkt het alsof ik een ouderwetse pyjama aanheb, het staat me gewoon niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke collage! Ik vind het best een gave trends maar vraag me echt af hoe ik het zou willen dragen... Ik denk bij mezelf in een broek omdat ik dan langer hoop te lijken ;)

    Top post,ga zo door!

    xxxx

    http://sarandasuzannaadriana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De vierde blouse kwam ik tegen op Romwe en ondanks dat ik hem iets te duur vind, ben ik er wel helemaal verliefd op! Zo leuk met die verticale en horizontale strepen door elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weet iemand waar ik zo'n broek met strepen kan kopen?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.