vrijdag 1 maart 2013

1 maart

Yes, het is weer weekend! En het is maart. Ik had het niet eens door, tot de kinderen in de klas me het vertelden. Toevallig hadden we het net over datums, weken en maanden. Ik ben blij dat het maart is. In maart begint de lente en ik denk dat iedereen daar wel aan toe is. Ik in ieder geval wel! En dan kunnen we weer leuke pastelkleurtjes dragen en andere voorjaarstrends.

Ik weet nog niet precies wat ik allemaal ga doen dit weekend, maar dat vind ik helemaal niet erg. In ieder geval moet ik morgen werken. Zondag wordt de verjaardag van mijn zusje nog gevierd, woensdag werd ze 13. Straks eten we frietjes en daarna ga ik, heel verrassend, weer naar de sportschool. Een fijn weekend iedereen!

28 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's zeg. Vooral die van het licht door glas in lood op de vloer! Je staat echt leuk op die derde foto, superleuk shirtje en hele mooie ketting! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zeker toe aan de lente! Heel erg zelfs! Haha. Ik verlang echt naar dat heerlijke warme weer en het zonnetje dat schijnt! Alvast gefeliciteerd met je zusje trouwens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik heb ook ontzettend veel zin in de lente! (: Nog gefeliciteerd met je zusje! Liefs. xox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je foto's van Parijs blijven heerlijk om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaa lente! Gefeliciteerd met je zusje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met je zusje :). Nu heb je in het weekend tijd voor spontaane plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto van je op de trap! Jij ook een fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto van jou en die derde foto is echt heel mooi en apart!

    Fijn weekend!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De zomer mag van mij ook wel komen! Daar ben ik echt aan toe! Ik vind je outfit trouwens erg leuk! Vooral je hemdje! Waar is die van? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's! Jij ook een fijn weekend! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto´s! En ja, lente! Pfoe, wat ben ik daar aan toe. Heb vandaag lenteachtige broek en zomerse schoentjes gekocht, kan niet wachten ze te combineren en aan te trekken!!!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gave foto's! Vooral die van die vloer vind ik mooi. En jaaa, ik ben ondertussen ook wel weer toe aan lente.
    Gefeliciteerd nog met je zusje en veel plezier dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's! Vooral de eerste is prachtig! Leuke schoenen hihi. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaa deze maand begint de lente weer! Hopelijk dat het dan ook echt lente weer word. Nog gefeliciteerd met je zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, prachtige foto's, fijn weekend en nog gefeliciteerd met je sis!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geniet van je weekend en als nog gefeliciteerd met je zusje. Prachtige foto's, gemaakt in Parijs zeker? XX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jaa, het is alweer maart! De tijd gaat zo snel.. Mooie foto's, ik vind de derde foto van jou heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige foto's. Echt leuk dat het alweer maart is, yayyy! Hopelijk wordt het weer snel beter, zodat we inderdaad die leuke kleurtjes kunnen dragen. Woohoooh.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb ook zo'n zin de lente! :) Nog gefeliciteerd met je zusje! En wat een mooie foto's weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die foto van jou op de trap is echt heel erg leuk! Sowieso heerlijke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke foto's joh! Gefeliciteerd met je zusje. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.