maandag 18 maart 2013

eBay purchases

Hè hè. Eindelijk weer even tijd voor mijn blog! Ik merk dat ik er de laatste dagen wat minder tijd voor heb. Op zondag had ik outfitfoto's kunnen maken, maar in plaats daarvan ging ik naar de sportschool, haha. Zondagmiddag had ik trouwens een heel gezellige middag. Ik sprak met Lisa en Esmée bij de Rede af en we hebben lekker wat uurtjes gekletst en Turks brood met carpaccio gegeten. Zaterdagavond was ik nog uitgeweest en dat was ook gezellig! Vanochtend ging ik naar school voor intervisie. Ook had ik een afspraak met mijn thesisbegeleider over mijn onderzoek. We hebben samen mijn deelvragen en hoofdvraag aangepast. Daar ben ik heel blij mee! Echt heel fijn om eventjes hulp van een ander te krijgen. Vanavond ga ik weer fitness, bodyworkout, buikspierkwartier en sh'bam doen. Ik heb er zin in.

En wat vinden jullie van mijn laatste eBay aankopen? De armbandjes vind je hier en de skull scarf hier. Ik ben er heel blij mee en dan heb ik er ook nog eens een spotprijsje voor betaald..!



Sean Kingston, Chris Brown & Wiz Khalifa - Beat it (luister)

39 opmerkingen:

  1. Die sjaal is echt geweldig! Die wil ik ooit ook eens bestellen. Daar is eBay de perfecte plek voor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je sjaal en armbandjes heel leuk, en zo fijn dat je er ook maar heel weinig voor hebt betaald. Veel succes met sporten vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De twee armbandjes zijn prachtig! En de sjaal is niet echt mijn ding, maar jou staat hij leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die armbandjes zat ik over te twijfelen maar nu ik ze zie op de foto zijn ze toch wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtige foto's weer! En mooie items van Ebay, wat een heerlijke site is dat toch.
    Veel plezier met sporten vanavond, het klinkt best wel zwaar hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie items! Die armbandje hebben echt een heerlijk lente/zomer kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke sjaal! Ook de armbanden zijn erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. eBay is zoooo chill, ik kan niet meer zonder sinds ik het ontdekt heb haha! Die armbandjes zijn echt super leuk zeg :) Heerlijk felle kleurtjes. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie foto's en leuke aankoopjes! ik raak steeds meer verslaafd aan Ebay dus volgende maand ga ik een maand geen Ebay proberen te bezoeken. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat grappig, die armbandjes heb ik ook een paar keer op Ebay voorbij zien komen!
    Ze staan je goed.

    x

    Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke aankoopjes! Die armbandjes zijn echt heel gaaf xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah, Wat een superleuke sjaal en foto's! Je straalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik herken mezelf hier zo in haha, dat je tijd hebt voor je blog maar toch voor een andere activiteit kiest. Leuke outfit en mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuke aankopen! En zo goedkoop! Vooral die armbandjes vind ik heel gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's!! En leuke aankoopjes, de kleuren van je armband zijn perfect voor de lente/zomer!
    XX, Eva Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt hele leuke dingen, ben echt verliefd op die armbandjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die sjaal is super leuk. Ik wil hem ook, maar de doodshoofdjes houden me een beetje tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk, vooral de armbandjes! Ik moet eigenlijk binnenkort ook maar wat eBay bestellen maar vind het toch nog een beetje eng ofzo, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw die sjaal is zo leuk! Ik ben al heel erg lang op zoek naar zo'n sjaal, maar heb nog geen leuke gevonden. Deze is echt supergoedkoop en helemaal top. Misschien moet ik ook maar eens gaan shoppen op ebay...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. die armbandjes zijn tof he, heb ik ook voorbij zien komen op ebay! ze lijken wel wat op die van supertrash

    BeantwoordenVerwijderen
  21. die armbandjes zijn zo leuk en zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als je eenmaal begint aan ebay is het stoppen ermee lastig haha! De armbandjes zijn echt heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk! Vooral de sjaal, echt mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke weekend gehad! Super leuke aankopen ook! Ik ben dol op ebay. Leuke dingen voor een spot prijs die je nieuw gauw bij een ander ziet :) Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. super leuk je sjaal!
    PRETTY PRETTY

    New outfit post ; Casual look
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie aankopen! Vooral je armbandjes vind ik ik erg mooi!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Klinkt als een leuk weekend! Leuke dingetjes heb je besteld! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De armbanden zijn leuk zeg!
    Ik heb van de week m'n eerste eBay aankoop gedaan haha,
    superspannend!
    &Mijn broek is van de Scotch&Soda kids (jongens), maar ik weet dat ze 'm voor de heren ook hebben!
    En bij Monki hebben ze een die er heel erg op lijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. so pretty!

    www.brenda-lu.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.