zondag 26 mei 2013

Ardennen

Morgenvroeg vertrek ik naar de Ardennen! We moeten eerst zelf naar Maastricht reizen en gaan vanaf daar met een bus. Het wordt mijn laatste reis die ik met de pabo meemaak. In april 2011 ben ik met school naar Zweden geweest. Ik vond dat echt een hele mooie ervaring! We zijn daar naar een special needs school geweest, hebben macaroni gekookt boven op een berg met prachtig uitzicht en bezochten ook een middelbare school. In april 2012 ging ik naar Berlijn. Dat was al mijn derde keer, maar het was absoluut nog steeds leuk. Ik heb het gevoel dat ik de stad nu best goed ken. We hebben veel gezien daar en ook leuke dingen gedaan (o.a. een lesje ballroom, een concentratiekamp bezocht en winkelen natuurlijk). Nu ga ik dus naar de Ardennen. Dit keer geen scholen bezoeken of shoppen, maar diehard survivallen! We hebben een touwenparcours, gaan mountainbiken en kajakken. We verblijven in een jeugdherberg. Ik heb er best veel zin en ben ook wel heel benieuwd of het wat gaat worden. Woensdag kom ik weer terug ;).

Zweden, 2011


Berlijn, 2012

25 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige plek lijkt Zweden me! Ik ben vroeger wel al eens in Stockholm geweest, maar daar weet ik niks meer van. Alleen dat het heel slecht weer was en dat ik een barbie kreeg, haha. Berlijn lijkt me ook zo gaaf! Heel veel plezier in de Ardennen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goede reis n veel plezier!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zweden is prachtig, en naar berlijn ga ik volgend jaar ook! En de Ardennen zijn super om te mountainbiken! Veel plezier! xxx,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je veel plezier. De foto's van Berlijn zijn erg mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je die reizen hebt gemaakt! Geniet ervan in de Ardennen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's! En veel plezier in de Ardennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel plezier in de ardennen! Ik ben er serieus nog nooit geweest :$

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier in de ardennen! Die foto bij dat muurtje is leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's! Ik ben nog nooit in Zweden geweest, maar dat lijkt me zo gaaf. Veel plezier in de Ardennen en succes met het survivallen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's! Die gekleurde huisjes zien er leuk uit! Heel veel plezier in de Ardennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier! Zo'n touwenparcours is leuk :) In kajakken en mountainbiken ben ik niet zo goed :')
    Leuke foto's! Die derde foto doet me heel erg denken aan Harry Potter!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel plezier! Je foto's zijn leuk :) Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke foto's, veel plezier!
    XOXO

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihi, die beer heb ik ook gezien toen ik in Berlijn was! :) Veel plezier in de Ardennen! ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaaf! Heel veel plezier met het survivallen en geniet ervan! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke foto's! Zweden lijkt me erg mooi :) Heel veel plezier in de Ardennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke foto's! Wat leuk dat je naar de Ardennen gaat, heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi die gekleurde huizen in Zweden, veel plezier in de Ardennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik wil ook graag naar zweden lijkt me super tof!
    veel plezier in de ardennen!!
    dikke kus

    new outfit post ; The famous skort
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie foto's en heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.