woensdag 8 mei 2013

New header

Ein-de-lijk. Misschien hebben jullie het niet doorgehad, maar mijn vorige layout heeft zo'n vier maanden op mijn blog gezwerfd. En dat is lang voor mijn doen! Meestal heb ik na 2 maanden wel een nieuwe header en layout. Deze keer heeft dat dus iets langer geduurd. Ik vond mijn vorige header leuk en raakte er niet zo gauw op uitgekeken. En misschien had ik even geen inspiratie. Maar toch, na vier maanden vond ik het wel welletjes. Dus daarom is mijn blog weer opgefrist met nieuwe kleurtjes. Ik hoef nu alleen nog wat kleine aanpassingen te doen in de zijbalk. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Laat het me weten!

52 opmerkingen:

  1. Super mooi hoor! Mooi zomers kleurtje.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er weer super leuk uit! En de kleurtjes passen ook heel goed bij deze tijd van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, echt een prachtige lay-out weer! Ik blijf het knap vinden hoe je elke keer weer iets nieuws kunt bedenken en het zo mooi kunt maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je elke keer je layout veranderd! En deze is ook weer heel leuk geworden! Met wat voor een progammaatje werk je? Het lijkt me leuk om ook zo'n mooie header te maken, maar ik weet niet wat voor een progamaatje ik er het best voor kan gebruiken... X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik werk met photofiltre en photoline en om de foto's in elkaar over te laten gaan 2 pic. Ik heb een keer een header tutorial op mijn blog gehad, die vind je hier: http://softruches.blogspot.nl/2012/01/header-tutorial.html

      Verwijderen
  5. Wauw. Ik ben er weer weg van, zoals gewoonlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er heel erg leuk uit! Love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel leuk! Heel erg zomers. Ook zijn je foto's superrrr :) Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem heel leuk! Alleen geel vind ik moeilijk lezen in je titels en je sidebar :(
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem prachtig! Lekker zomers en gewoon echt heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem heel mooi! Lekker fris zo voor de lente! Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw hij is prachtig! Echt mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh ja heel mooi weer, lekker lente-achtig met dat groen en geel! En ik vind de foto's in je header prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie header! Ik vind het erg leuke en verfrissende kleuren!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat een mooie header!
    Je doet het altijd zo leuk je headers maken!
    En heerlijk fris die frisse kleuren:)
    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem heel mooi! Lekker zomers en fris met die kleuren. Maar je vorige vond ik ook wel heel leuk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt super leuk! Past goed bij de lente :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke header, mooie foto's ook! Alleen het geel van de datum is misschien iets te licht waardoor je het niet zo goed ziet. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O wauw, deze is mooi! Zo heerlijk lente-achtig.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig! Van welke sites haal je je brushes als ik vragen mag? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vaak van www.swimchick.net. In deze header zitten er een paar van http://shizoo.frozen-media.de. En themonkeybox.net is ook héél fijn :).

      Verwijderen
  20. Jouw layouts zijn zoooo geweldig, je zou iets grafisch moeten gaan doen, websites bouwen ofzo. Of voor anderen layouts maken. Weet zeker dat mensen interesse hebben! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind dit echt een leuke layout! Past super bij de tijd van het jaar. Jij hebt echt een eigen stijltje wat layouts maken betreft :P echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je layout is echt heel erg mooi! Love it <3

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi, zoals altijd!

    www.simplynoir.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige layout! Echt heel erg gaaf. Wat heb je ook een leuk blousje aan op je header! Waar komt die vandaan? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauww hoe doe je dat toch, zo ontzettend mooi altijd!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Alweer een hele mooie header Denise! Like! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Waaaaaauw dit vind ik echt een hele toffe header! Heel mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je staat bij mijn favorite blogs trouwens :D
    al je posts zijn awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jaa dat klopt! Echt heeeel lang geleden haha, leuk dat jij het nogsteeds doet ik vind je foto's altijd zo gaaf! Thanks voor het volgen Denise :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kleuren en mooie foto's!


    http://vintagemeisje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Echt een superleuke blog! Blijft leuk om te volgen :)
    En je nieuwe header is erg leuk en zomers!
    Waar of hoe maak jij headers?

    xliesbeth
    www.aboutfashionliesbeth.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maak ze met photoline, photofiltre en 2pic. Allemaal gratis te downloaden! Als je wilt heb ik hier een header tutorial voor je: http://softruches.blogspot.nl/2012/01/header-tutorial.html

      Verwijderen
  32. Prachtige layout en header. Je kunt dat altijd zo goed. Het is even wennen maar wel mooi wennen hihi. Fijn weekend! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.