zondag 19 mei 2013

Outfit

Genieten jullie ook van een lekker lang weekend? Ik had het vrijdagavond en gisteravond erg gezellig. Mijn lieve vriendinnetje Daphne is teruggekomen uit het buitenland en op vrijdagavond zag ik haar eindelijk weer na zes en een halve maand! We hebben gezellig bijgekletst en meer dan 1000 foto's gekeken, geloof ik. Gisteravond ging ik met Daphne, Giedo en Vincent naar The Great Gatsby in Almere. Ik vond het een leuke film, maar ook wel weer apart en anders. Maar 'n keer iets anders kan juist erg leuk zijn :). Vanochtend skeelerde ik nog een rondje en ik moet nog de finale kijken van The Vampire Diaries. Oh oh, veel leuke series komen weer aan hun eind. Ik volg/volgde o.a.: The Vampire Diaries, The Lying Game, Pretty Little Liars, Revenge, Girls en The Carrie Diaries. Wie weet een leuke serie om hieraan toe te voegen? Vertel me welke serie en waarom!

Jeans, top, ringen - H&M, schoenen - Primark, oorbellen, armband - eBay

52 opmerkingen:

  1. Top outfit! Op de 3e foto ben je zo verschrikkelijk mooi!!! Ik kijk ook Pll, vampire diaries, revenge en the lying game. Ook kijk ik Dexter. Het is heel anders dan het hele rijtje maar super vet! Bekijk de trailer maar is een keer :) Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Ik vind zelf Castle een erg leuke serie :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! (:
    Ik vond the great gatsby echt fantastisch ^^
    Hihi, ik volg ook revenge, pretty little liars en girl, one tree hill vind ik wel een aanrader!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw je outfit is zoooo mooi. Ik verkoop die top.. want bij mij staat hij helaas niet zo leuk als bij jou :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit! Vooral die top is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke outfit, ik heb die broek ook, maar bij mij is hij al een stuk lichter geworden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt ja, want ik had deze broek al eerder en toen werd ie ook licht.

      Verwijderen
  7. Wat een leuke outfit, de derde foto is echt super super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb je heel toevallig die link van die armband op Ebay nog? Want ik vind 'm geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas niet, sorry! Het object is van eBay afgehaald.

      Verwijderen
  9. Wauw, echt een hele mooie outfit! De derde foto vind ik echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi, die kleur staat je prachtig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dexter is echt een aanrader, superspannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, gave outfit en je staat geweldig op de foto's!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige outfit! En ook echt hele mooie foto's :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's. Vooral de middelste, erg fotogeniek! Mooi. P.s. Je outfit is ook weer mooi gecombineerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooie outfit! Ook de foto's zijn weer prachtig! :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke en mooie outfit! Ik vind je top super leuk en ben nog steeds verliefd op je schoenen, haha :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben erg benieuwd naar die film, vooral door de vele reclames ervoor! Qua series kijk ik alleen PLL. Eerst keek ik ook the Carrie Diaries, maar na 3 afleveringen vond ik het toch niet zo leuk meer, omdat er niet echt iets 'spannends' in zit. Nederlandse series zijn ook leuk: Moordvrouw en Flikken Maastricht!
    En super leuke outfit, die broek zit je echt als gegoten! Fijn weekend! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow wat een prachtoutfit! Leuk met die blouse zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie outfit! Je hebt echt een leuke top aan. Ik ben ook helemaal verslaafd aan series en dan vooral aan Pretty Little Liars. Een leuke serie heb ik niet voor je. Sorry. Ik heb juist ook gebrek aan series, haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie schoenen! Inderdaad echt jammer dat wel series ten einde lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die top!! ♥ Super mooie outfit!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk om je vriendin weer te zien na zo'n lange tijd! Helaas kan ik niet echt genieten van mijn lange weekend (examens..), maar gelukkig heb ik na vrijdag een héle lange zomervakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige outfit!
    Ik vind je blouse heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, volgens mij kan jij serieus alles hebben haha?! Staat je goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw mooie outfit!! Ik denk dat je Ugly Betty heel leuk zou vinden:) het was echt een favoriete serie van mij en ging over fashion, humor en heeeel veel new york!!:) bovendien kan je alles achter elkaar kijken, want de serie is helaas al afgelopen:( ik vond de finale van VD zo spannend!! Maar echt geweldig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super outfit!
    En Once upon a time is heel leuk! Verder kijk ik er nog veel meer, maar aan je lijstje te zien houd je echt alleen van vrouwen series, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super outfit, vooral je hakken! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke outfit, en super mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige outfit! JE ziet er echt heel leuk uit, je schoenen zijn echt gaaf xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke outfit! Zelf ben ik helemaal into Grey's Anatomy. Echt een aanrader :D

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat ben jij toch een mooi meisje! Super leuke outfit (: Ik volg ook the vampire diaries, pretty little liars en the carrie diaries. Omdat heel veel series nu een break hebben ben ik begonnen aan een oude serie genaamd 90210 die ik je wel kan aanraden. Ook gossip girl, beauty and the beast, nikita en 2 broke girls zijn ook hele leuke series.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gossip girl! Deze serie is niet meer op tv, maar ik echt héél erg leuk. Je kunt de seizoenen kopen of downloaden. x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldige outfit! Alles staat je zo goed! Ik geloof dat de broek heel erg lekker zit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, wat een mooie foto's! Die outfit staat je ook erg goed.

      Verwijderen
  34. Hele leuke outfit, staat je goed! Ik ben zelf echt verslaafd aan One Tree Hill. Na de eerste aflevering was ik bang dat het alleen maar over basketbal zou gaan maar dat is niet zo. Ik kijk soms echt vijf afleveringen achter elkaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hele mooie outfit. de kleur van je top staat echt heel mooi bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel leuk, mooie foto's ook zeg! Zelf vond ik Breaking Bad echt onwijsss spannend, kijk even de pilot en je bent gelijk om!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super mooi meid staat je geweldig.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. waaauw die top is echt geweldig! die armband past er ook super bij

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super mooi outfit! Simpel maar heel leuk en prachtig sieraden! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hele mooie outfit, en mooie foto's!
    Leuke blog, ik volg je nu,
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Love your blouse, I have the same and in black color too, I bought it last year in your country, I was there for 3 months, and I fall in love with NL :).

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dat outfit staat je heel goed, en die oorbellen maken 'm af! Erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Die blouse is zo mooi! En die schoenen ook! Leuke outfit! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.