dinsdag 14 mei 2013

Shoplog

Hola. Gisteren ging ik dus de stad van Zwolle in, op zoek naar een nieuwe jeans. Ik vind die van de H&M altijd fijn, dus daar stapte ik eerst naar binnen. Uiteindelijk kocht ik een donkerblauwe jeans die super lekker zit én die ik al een keer eerder had gekocht. De vorige was heel erg versleten en twee maten groter dan die ik nu kocht. Ik vind het de fijnste broek die ik heb, ondanks dat ie wel zijn kleur verliest. Verder kocht ik ook een lief toilettasje en twee bh's. Naast de aankopen van de H&M heb ik de laatste tijd nog wat eBay spulletjes ontvangen. Een mintgroen horloge dat ik ook al in het wit had, oorbellen met veertjes en een gouden armcuff. De verkopers van het horloge en de oorbellen vind je hier en hier. Een paar dagen geleden heb ik ook een kobaltblauwe maxiskirt besteld, die nog binnen moet komen. Als je nieuwsgierig bent, klik hier.

Verder had ik vandaag mijn demonstratieportfoliogesprek. Het was een fijn en positief gesprek. Voor mijn portfolio kreeg ik een goed, omdat mijn stagebegeleider me niet kon beoordelen met een zeer goed! Dat vond ik super om te horen. Verder ga ik straks toch maar wel een keertje koken. Ik moet het toch een keer gedaan hebben voordat papa en mama morgen weer terug komen, vind je niet?

41 opmerkingen:

  1. Mooie broek zeg, de kleur is fijn! Ik vind de armband die je gekocht hebt ook erg mooi. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik vind de kleur van dat horloge heel mooi! En wat een schattig toilettasje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke spulletjes heb je weer gekocht Denise. Je presenteert ze ook altijd zo leuk vind ik. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief make-up tasje, en gave oorbellen!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen, vooral die sieraden! Zo'n mintgroen horloge vrolijkt meteen je outfit op. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen, volgens mij heb ik die broek ook van de H&M

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankopen! Die armband heb ik ook in mijn wishlist op ebay staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat horloge vind ik echt heel leuk! En het tasje van H&M ook :).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke aankopen! Ik vind de broeken van de H&M ook altijd heel fijn, alleen lubberen ze na een tijdje bij mij wel uit.. Maarja, dan koop ik weer een nieuwe broek, want ze zijn toch niet zo duur! ;) Ik vind je horloge trouwens ook heel mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie broek zeg! En ik zeg het nooit maar nu is het het vermelden wel waard: goeie kont! Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh mooie foto´s zeg!
    haha ik wilde het mintkleurige horloge ook bestellen,
    en heb de witte ook, grappig!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die armband is echt prachtig! Ook een leuke broek, horloge en toilettasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Horloge ! Ik vind de kleur echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke spulletjes! Ik vind je horloge echt gaaf, zo'n mooie kleur.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super mooie broek en je hebt toch echt wel een mooi figuur!

    fashionate

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke dingen heb je gekocht! Die jeans is mooi. Ik ben benieuwd naar je maxiskirt van ebay in het echt, bij ziet er mooi uit! En wat een super leuk compliment van je stagebegeleider! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg mooie foto's en leuke aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer leuke aankoopjes zeg! Mooie broek! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke aankopen! Ben vooral benieuwd naar je maxiskirt. Mag ik vragen welke broekmaat je hebt? Omdat je zegt dat je vorige twee maten groter was en hoeveel ben je afgevallen? Ben zelf bezig met afvallen dus daarom al die vragen :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze broek was maat 27 en hiervoor had ik broeken van 29 of soms 28. En ik ben nu vanaf eind februari 5 kilo afgevallen ;).

      Verwijderen
  20. Leuke spulletjes! Welke jeans van de H&M is dat, weet je dat toevallig? Ik ben nog op zoek naar een goede donkere jeans en hij ziet er wel heel fijn uit, staat je ook goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super skinny super low waist, stond er op het kaartje ;). Het is een broek met veel stretch en niet zo'n dikke stof ;).

      Verwijderen
  21. Die horloge is echt mooi zeg, leuk kleurtje! :) En ik volg je blog bij deze! X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een leuke aankopen, de broek is heeel tof! x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie foto's!
    Die broek heb ik ook en hij zit inderdaad zoooo heeerlijk

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hee Denise!

    Ik weet je emailadres niet dus vraag ik het maar even via deze weg.
    Ik moet voor school een magazine maken, mijne gaat over gezond eten/bewegen etc
    Nu was mijn vraag of ik misschien een paar van jouw foto's van eten mag gebruiken in mijn magazine? Ik zal je naam (e.v.t.) vermelden in mijn colofon.

    Liefs, Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. denisekoopmans@hotmail.com ;). Dat mag! Stuur me maar een mailtje.

      Verwijderen
  25. Erg mooie shoplog. Je skinny jeans is erg mooi! :-) waar kocht jij nog maar dat afstandbediening voor je canon 600D?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Om eerlijk te zijn weet ik dat niet meer! Maar ik weet wel de naam ervan: JJC IR-u1 Infrared Remote Control. Misschien heb je daar wat aan.

      Verwijderen
    2. Dankjewel ik heb hem gevonden op cameranu. Xx

      Verwijderen
  26. De broek is heel leuk, en ik vind die van H&M ook altijd zo lekker zitten! Ik vind je nieuwe horloge ook erg mooi en ik ben benieuwd naar je maxi skirt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke spulletjes! Je toilettasje vind ik echt heel mooi! Succes met koken hihi;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke items! :) En fijn dat je portfolio goed is beoordeeld! ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Superfijn dat je een goed kreeg,
    inderdaad leuk om te horen dat je anders een zeer goed zou krijgen!
    En die broek staat je erg mooi,
    wow ben je zoveel afgevallen dat je 'm nu twee maten kunt halen?!
    Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.