donderdag 16 mei 2013

Some faves from last summer

Op dit moment is het weer nog steeds niet echt geweldig. Van mij mag de temperatuur wel omhoog en mag het zonnetje ook wel terugkomen. Het is al half mei en ik zit nog steeds mijn kamerjas over mijn kleren! En helaas hangt mijn winterjas ook nog over mijn spijkerjasje aan de kapstok. Zomer is toch wel mijn favoriete seizoen, gewoon omdat ik van warmte houd en van zonnen! Ik bekeek mijn zomerfoto's van vorig jaar nog eens. Hier zijn een paar favorieten. Sommige zul je misschien nog herkennen. Hebben jullie ook zo veel zin in zomer?


47 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! En hier nog een die naar de zomer verlangt! Alleen heb ik liever dat het dan wel even wacht tot na mijn laatste examen zodat het niet zo snikheet is de examenzaal en tijdens het leren haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaah, je krijgt spontaan nog meer zin in de zomer!
    Zon waar bijf je nou?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik die foto's zie dan krijg ik er nog meer zin in! Ik denk trouwens dat je mei bedoelt ipv mij :) xxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie foto's! En ik wil ook zon! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's ! ( klein typfoutje, half mij staat er ivp mei)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw mooie foto's weer! Zie alleen een klein foutje 'half mij' ipv 'half mei' hihi :) Ik verlang ook weer naar de zomer!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die laatste foto is mooi!
    Ik kan niet wachten tot het zomer is..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw, wat een leuke foto's!
    Die eerste zou zo uit een magazine kunnen komen :)

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent niet de enige met zin in lekker weer: ik kan niet wachten! Leuke foto's van vorig jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind die eerste foto geweldig! Sowieso zijn deze fijne zomerse foto wel welkom op deze verschrikkelijke regenachtige dag, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vooral die eerst foto vind ik zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker fijne foto's! Zo kun je toch een beetje genieten van de zomer.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb ook super veel zin in de zomer, lekker veel feesten, BBQen, op vakantie, zonnen, langer naar buiten. Ik krijg helemaal een zomergevoel van je foto's! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De zomer mag zeker wel eens komen! Al wil ik er wel een lekker windje bij, anders hou ik het niet vol!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie foto's van vorige zomer! Ik vind de rok op de eerste foto echt prachtig, wat een mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. i-ooh, overlaatst was ik ook even aan het dromen over vorige zomer! kan al niet wachten!

    fashionate

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Al die outfits zijn echt leuk, voor zo ver je ze kunt zien haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nu heb ik nog meer zin in de zomer! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldige foto's! Hopelijk komt de zon hierdoor snel terug! :)

    Liefs, leen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke foto's! Van mij mag de zomer nu ook wel komen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk die zomerse foto's!
    Kan niet wachten tot de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie foto's! Ze zijn echt zo lekker zomers, oh... zomer, waar blijf je toch. Hopelijk wordt het weer eindelijk wat beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie foto's! Sommige kan ik me inderdaad nog herinneren hihi. Kan echt niet meer wachten op de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauwie leuke verzameling van foto's! En idd hopelijk krijgen we nog een beetje heeeerlijk weer :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw echt prachtige foto's ! Ik heb ook zin in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wauw prachtig!

    -xx-
    www.daphneroos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke foto's en je bent niet de enige! Ik wil ook wel zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Eerste foto is práchtig!


    http://vintagemeisje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Aah van zo'n zomerse post wordt ik toch weer een beetje vrolijker O:)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik kan ook echt niet wachten tot het weer beter word. Pff die regen is zo vies en koud :( Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie foto's, een paar herken ik wel! Het mag inderdaad wel een beetje opschieten met het weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jammer dat het weer nog niet zo mooi is, ik kijk er ook naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jaa! Ik heb onwijs veel zin in de zomer! En wat een super leuke foto's, vooral de eerste. :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige foto's! Is de eerste foto een rok of jurk ?

    x

    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hele mooie foto's! Ik wil ook zomer..

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie fotos!!! en je blog zelf ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie foto's! Dat jurkje (? of rok?) is echt fantastisch xxx,

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik heb in Rome wel even heerlijk weer gehad, maar hier in Nederland is het inderdaad weer een stuk minder. Hele mooie foto's! :) De meeste herken in nog wel! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ohhh wauw, die laatste foto is prachtig! En de andere foto's zijn trouwens ook ontzettend mooi, hiervan krijg ik nou echt zin in zomer en zon en hoge temperaturen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh how I love summer! Echt allemaal super leuke foto's! :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hele leuke fotos vooral die eerste wat een gave outfit! die met die vlinder is werkelijk prachtig !! love it!

    en ik wil ook echt de zomer vorig jaar was het allang lekker weer.. gelukkig begint hier nu de zon een beetje door te komen.. snel ervan genieten dan maar !

    fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.