vrijdag 10 mei 2013

Trend: skort

Wat, een skort? Ik moet eerlijk zeggen dat ik die term ook nooit eerder had gehoord. Maar het is dus een combinatie van een short en een skirt. Een broekrokje dus. En nu gaat het zelfs om een heel specifiek exemplaar. Van de Zara. En reken maar dat dit een trend is, want ik kon er makkelijk 15 outfits van vinden op lookbook. Zelf weet ik niet helemaal wat ik ervan moet vinden. Er zitten maar een paar combinaties in de collage die ik echt leuk vind: nummer 1, 10, 13 en 14. Mij zul je er ook niet mee zien lopen, maar de hype eromheen vind ik grappig om te zien! Was de skort jou al opgevallen? En wat vind jij ervan?


1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.

28 opmerkingen:

  1. Heee, Anita staat ertussen! Ik had hem op haar blog dan ook al gezien! :) Ik vind hem erg leuk, maar dan de zwarte of donkerblauwe uitvoering! xxx,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kende de trend nog niet, vind het niet echt iets voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze trend was mij zeker al opgevallen! Ik vind hem erg leuk in iedergeval, al weet ik nog niet of het mij staat. Maar als het mij staat zou ik een zwart of witte variant nog graag willen kopen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had hem al wel eens voorbij zien komen, maar ik had geen idee dat dit een 'skort' wordt genoemd! Mijn favorieten zijn 1 en 10.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had het wel al eens gezien op Jennie from te blog, maar ik wist niet dat er echt een naam voor was. Het ziet er wel speciaal uit en lijkt me opzich wel leuk. Maar het is niet zo dat ik denk: Jaa dat wil ik! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk om te zien, maar zelf wil ik m ook niet!
    vroegah, had ik ook broekrokken!
    korte broekjes met een rechte flap erover,
    met op de heup dan 2 ringen als bevestiging.
    grappig dat t nu in een andere vorm een trend is.
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb er al een hoop bloggers mee gezien ja! Ik ben er zelf ook niet zo weg van haha, alleen met lange dunnen benen staat het leuk
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet nog even bedenken wat ik er van vind hoor, wel een beetje apart maar sommigen hebben het erg leuk gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moet zeggen dat deze skorts er een stuk beter uitzien dan wie ik vroeger droeg haha! Ik vind het wel leuk met die flap!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat "skort" ken ik sowieso al een jaar. En deze trend is me zeker niet ontgaan! Ik vind het broekrokje echt helemaal geweldig! En zou hem graag willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou het zelf niet dragen, maar vind het erg leuk staan!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hm, ik vind ze best leuk maar ik weet niet of ik me er zelf in zie lopen. Ik vind outfit nummer 1 en 3 het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze heel leuk en je kan ze echt met heel veel andere kledingstukken combineren!:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem zo leuk! Zit echt te twijfelen of ik hem moet kopen of niet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw die zijn heel gaaf! Daar ga ik ook is naar kijken in de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Súper leuk! Ik vind nummer 8 heel gaaf. Zou ik zó dragen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Grappig om te zien, maar niks voor mij. Toch vind zou ik een 'broek-rok' trend wel leuk vinden, aangezien dat rokjes veel comfortabeler zou maken, haha. x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw ze zijn stoer! WANNAAA HAVE haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het wel eenngave trend, en wat een mooie lay-out heb jij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik weet niet of het echt iets voor mij is, maar ik vind het er bij sommige van de meiden die je in je collage hebt laten zien er zeker niet verkeerd uit zien! Het is wel weer iets apparter dan het standaard rokje of shortje. Ik vind het wel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind ze opzich heel erg gaaf!! Vooral de blauwe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik kende het nog niet, maar het ziet er wel leuk uit! Ik zou het best dragen, denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit doet me echt denken aan vroeger, want toen droeg ik ook zulke dingen HAHAHAHAH, alleen toen was het rokje echt recht, en niet in zo'n ?-vorm, ;)
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind het best leuk bij sommige, maar denk niet dat het bij mij staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oooh, het is een broekrokje?! Dat verklaard een hoop. Ik had het ook al echt superveel voorbij zien komen en verbaasde me dat hij zo veel gedragen werd met blote benen, want dacht dat het gewoon een ultra kort rokje was, haha! Mysterie opgelost... Vind ze overigens wel heel mooi, maar ik denk toch dat ik 'm voor mezelf niet ga halen :)

    XX Red Sonja

    Winactie: Rosé sieraden setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Als je er heel lang naar kijkt wordt het een beetje een apart item haha, ik vind het niet zo heel erg leuk en zou het zelf ook niet aan trekken.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.