zaterdag 25 mei 2013

xo xo

Help, help. Kan de zomervakantie niet toevallig vandáág nog beginnen? Ik denk dat ik een behoorlijk stressvolle maand tegemoet ga, helaas. Ik moet nog twee grote opdrachten voor school doen en intussen zijn er al klasgenoten geslaagd. Ik doe er langer over, maar ook ik moet het op een bepaalde datum afhebben. En daar heb ik nog maar een paar weken de tijd voor. Normaal doe ik in het weekend liever niets voor school, maar nu ontkom ik daar niet aan. Vandaag heb ik een paar uurtjes iets gedaan, nadat ik klaar was met werken. En morgen ga ik maar weer verder, denk ik. Daarnaast moet ik rekening houden met ontzettend veel dingen die er nog even 'tussendoor' komen. Aankomende maandag t/m woensdag zit ik in de Ardennen met school. We gaan survivallen, mountainbiken en kajakken en verblijven in een jeugdherberg. Ik heb er best zin in, gelukkig gaat het ook al wat beter met mijn knie. Maar je hebt ook een vergadering hier, rapportgesprekken daar en ik ga nog mee op kamp met groep 6. Oef.., ik zal echt een strakke planning moeten maken en dat is echt niet mijn ding. Ik zal ook echt minder tijd hebben voor mijn blog, dat merk ik nu al. Ik hoop dat jullie dat snappen. Waarschijnlijk zullen veel van jullie ook wel druk zijn met school!

Laatst vroeg ik jullie nog om leuke series. Uiteindelijk koos ik toch maar voor Gossip Girl. Toen die serie net begon, keek ik het nog mee op tv. Ik denk dat ik een à twee seizoenen ongeveer heb gevolgd. Een tijd geleden wilde ik ergens verder gaan, maar ik had geen idee meer waar ik gebleven was. Dus ik ben nu maar gewoon helemaal opnieuw begonnen en ik heb er geen spijt van! GG heeft lekker veel seizoenen, dus daar kan ik een hele tijd mee vooruit. Fijn!

27 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met de dingen die je nog moet doen! Voor je het weet is dat zo weer voorbij. Mooie foto's en heel leuk bewerkt!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met Gossip Girl kijken! Ik ben nu net klaar met seizoen 2, het werkt echt verslavend vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gossip girl is echt geweldig, haha! Ik moet nog 2 afleveringen van seizoen 5.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je gossip girl nog niet hebt gekeken, het is zo'n leuke serie! Ik vind het echt jammer dat ik al precies weet wat er allemaal is gebeurd. Zou het zo graag allemaal opnieuw weer voor de eerste keer willen zien. Succes met je drukke periode! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ten eerste wil ik zeggen dat ik je blog echt superleuk vind! :)
    Met wat voor een camera maak je je foto's? Ik wil namelijk een nieuwe camera en jij hebt zulke mooie foto's.
    GG ook gevolgd maar ik weet ook niet meer waar ik ben.. ergens blijven hangen in seizoen 3 of 4 geloof ik haha.. maar wel een goeie misschien moet ik ook alles maar weer eens gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Balen dat je het zo druk hebt, maar gelukkig ook met leuke dingen! Het lukt je vast wel:) En love gossip giril:)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er echt knus uit op je bed lekker een serie kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah leuke foto's weer! Wat rot dat je het nu zo extreem druk hebt met school, maar het gaat je vast lukken. Heel veel succes in ieder geval! :)
    En ohhh Gossip Girl is leuk! Ik vind het nog steeds een beetje jammer dat ik alle seizoenen al heb gezien haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooow gossip girl! Het schijnt inderdaad een geweldige serie te zijn. Ik heb het zelf nog nooit gekeken, maar als ik alle afleveringen van Pretty Little Liars heb gekeken, ga ik er zeker ook eens aan beginnen. Wat vervelend dat je het zo druk hebt. Gelukkig is het nog maar voor een maandje en is het daarna gelukkig zomervakantie. Heey, wat toevallig! Ik ga volgende week ook op survivalkamp naar de Ardennen met school. 3 Dagen slapen in een tent, mountainbiken, in de grotten, kajakken, abseilen en nog veel meer. Ik heb er echt zo'n zin in! Heel erg veel plezier op kamp en succes met al de dingen die je moet doen voor school. Prachtige foto's trouwens! Vooral die 1e is echt heel erg mooi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel succes met het vele schoolwerk, ik heb ook immens veel werk te doen nog ö
    en gossip girl was jarenlang één van mn favorieten, maar jammergenoeg is het nu afgelopen ö Alvast veel kijkplezier, maar dat zal geen probleem zijn ;p

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Succes met al je schoolwerk, maar dat komt vast wel goed! En Gossip Girl is zo'n leuke serie, ik heb alle seizoenen al gezien. Ik vind het wel jammer dat het nu al is afgelopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo herkenbaar met die drukke periode... :'( Hou nog even vol! ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Succes met je laatste weken en ik weet zeker dat het je gaat lukken!

    En veel plezier in de Ardennen!


    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel veel succes met school! Ik heb het ook erg druk met mijn eindproject van dit jaar. Pfoeh.. Good luck:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gossip girl is echt heel erg leuk! Veel succes met school, en het komt vast allemaal goed :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel succes met school! En ik vind Gossip Girl ook heel leuk, jammer dat het nu gedaan is..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vervelend dat je het de komende tijd zo druk hebt met school, maar tja, het is niet anders :) Gelukkig kan je uitkijken naar de zomervakantie, want de tijd gaat sneller dan je denkt! Ik heb Gossip Girl een tijdje gevolgd op tv, echt een leuke serie! En wat een toffe foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gossipgirl is echt ge-wel-dig! IK heb alle 6 seizoenen in ongeveer 2 weken gekeken haha! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke foto's.
    Succes met het schoolwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jammer dat je het zo druk hebt! Veel succes met school! Gossip girl is zo verslavend! ;) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een super leuke foto's! En tja.. die stressvolle periodes zijn zo ontzettend slopend. MAAAAR 1 groot voordeel. Na die minder leuke tijd waardeer je je TOP tijd nog meer :) zo denk ik altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie foto's. Succes met je laatste opdrachten. You go girl! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke foto's. Veel geluk nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie foto's;)
    xx
    www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.