vrijdag 26 juli 2013

Back in town!

Ciao ragazzi! Gisteren ben ik teruggekomen van een ge-wel-di-ge vakantie in Italië. Ik durf bijna te zeggen dat dit een van mijn leukste vakanties is geweest. Ik had eigenlijk niet gedacht dat ik leeftijdgenoten tegen zou komen, maar dat gebeurde al op de eerset dag. Zelfs enkele uurtjes nadat we waren aangekomen. Mijn zusje en ik stonden op de steiger bij het meer en zo raakten we aan de praat met Michael en Bob. En ik heb ze de rest van de vakantie niet meer verlaten, haha! We hebben het echt heel gezellig gehad met zijn drieën. We zijn 5 keer uitgeweest in een club. Het uitgaan is echt super daar! Verder zijn we ook een dagje naar het mooiste plaatsje rond het Gardameer geweest: Sirmione. Ik word al blij als ik eraan denk. Zoveel mooie bloemen, pastelkleurige huisjes, 'n kasteel en natuurlijk veel pizza en ijs. In de laatste week zijn we ook een dagje naar Movieland geweest en een dag naar Aqua Park. En verder hebben we natuurlijk heel veel gezond bij het zwembad en bij het meer. Onder het genot van een Zweedse puzzel of een potje Mastermind. Samen met mijn ouders en zusje ben ik ook een aantal keren weggeweest. Gewoon lekker rijden en af en toe ergens stoppen in een plaatsje om aan het strand te liggen of erdoorheen te slenteren. Mijn doel was 100% genieten en ik denk dat dat wel is gelukt.. We zijn o.a. in de plaatsjes Saló, Riva, Desenzano, Sirmione, Peschiera en Lazise geweest. We zijn ook een aantal keren uit eten geweest. Voor mij was het dan pizza of schnitzel met frietjes, yummie.

Ik weet niet wat ik nog meer kan zeggen. Het was gewoon fantastisch. Wat mij betreft ga ik morgen weer terug. Ik ga Bob en Michael heel erg missen, maar daarom hebben we ook afgesproken dat we elkaar nog gaan zien. Over twee weken beginnen hier de Meerpaaldagen en dan nodig ik ze uit. Ik heb er al zin in :).

Hieronder zie je foto's van alleen nog maar het eerste gedeelte van de vakantie. Ik heb écht veel foto's gemaakt (dat zeg ik altijd), maar het zijn er zoveel dat er geen foto meer bij kon. 653 zijn het er! Volgens mij kan ik daar nog heel wat posts mee vullen. Ik heb 3 keer outfitfoto's gemaakt en ik heb héél veel pizza en ijsjes foto's, haha! Dus dit is nog maar het begin..!

Avicii - Wake me up (luister)

27 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je een ontzettend leuke vakantie hebt gehad! Wat een mooie outfit foto, en wat leuk dat je ook leeftijdsgenoten hebt gevonden, ziet er erg gezellig uit. En jeetje wat ben je bruin op de laatste foto zeg! Geniet nog even van je vakantie!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet eruit als een topvakantie zeg! :)
    Leuke en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie foto's!
    Ik geloof zo dat je geweldige vakantie daar had!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's en wat fijn dat je het leuk hebt gehad en weer terug bent;). X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie foto's! Ik ben ook al eens bij het Gardameer geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke foto's!
    Ziet er echt een toffe vakantie uit :)

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Super dat je het zo leuk hebt gehad daar, het ziet er zó leuk uit! Ben benieuwd naar de rest van je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel leuk uit! Ik vertrek vannacht naar Zuid-Frankrijk, heb er ook al veel zin in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's! En wat fijn dat je het zo super hebt gehad daar. Ik ben heel erg benieuwd naar de rest van je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke post! en wat een mooie foto's! ook wij gaan je erg missen hoor juf, maar dat komt helemaal goed :) keep up the good work x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's! En erg leuke outfit! Echt fijn dat je het daar zo leuk hebt gehad en leeftijdsgenoten tegen kwam. Ben erg benieuwd naar de andere foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aan de foto's te zien heb je het inderdaad heel erg leuk gehad daar! Hele mooie foto's, ben erg benieuwd naar de rest :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wij hebben ook op een camping gestaan in Italie, en daar was ook een camping Lido vlakbij. Toevallig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er heel erg leuk uit! Mooie foto's en welkom terug ;)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, dat klinkt geweldig. Ik ga ook bijna naar Italiaaa! Leuk dat je toch nog vrienden maakte :) Ennnn, op die party foto herken ik je bijna niet op de één of andere manier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooh ziet er heel erg leuk uit! Wat een leuke foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk! Ik ben benieuwd naar meer foto's. Het klinkt als een heerlijke vakantie!

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw ziet er zo mooi uit, fijn dat je het leuk hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke foto's, de vakantie ziet er - alleen op de foto's al - heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke foto's en wat ben je bruin geworden zeg! Ik vertrek zaterdag voor 2.5 week naar Desenzano, toevallig! Heb je nog leuke tips? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat een mooie foto's! En wow wat heb je een hoop foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie foto's, ziet er fijn uit daar!:)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.