vrijdag 5 juli 2013

Ciao, see you in 3 weeks

Yes, het is eindelijk zo ver! Ik heb VAKANTIE. En hallóóó wat ben ik daar aan toe! Vandaag was ook mijn allerlaatste dag in groep 5/6. De kinderen hadden ook een enorm leuk toneelstuk voor mij gedaan en ik kreeg nog wat cadeaus. 's Middags was er nog een afscheidslunch voor een andere collega. Ik ben de afgelopen weken zo druk geweest met school/stage dat ik niet zo veel tijd had voor andere dingen. En morgen ga ik alweer op vakantie! Tijd om thuis tot rust te komen heb ik dus niet gehad, maar ik vind het ook niet zo'n vervelend idee om overmorgen in het zonnetje te liggen bakken.

Morgen gaan we dus weer voor iets meer dan twee en een halve week naar camping Lido aan het Gardameer in Italië. Wij zijn daar twee jaar geleden ook geweest. De camping is wel ietsje anders geworden, want er is een compleet nieuw zwembad met glijbanen bij gekomen. Dit jaar gaat mijn broertje niet meer mee, die is net teruggekomen uit Blanes. Ik heb erg veel zin om lekker te zonnen, te lezen en uit te gaan. En ik denk dat ik voor het eerst in mijn vakantie ook sportief zal zijn. Ik wil gebruik maken van de sportschool daar en af een toe eens gaan joggen. Benieuwd of dat lukt! De stadjes zijn natuurlijk ook altijd leuk om naartoe te gaan. Lekker slenteren met een Italiaans ijsje, wie doet je wat. Ik ga héél erg genieten! Als je mijn blog al een paar jaartjes volgt, dan weet je dat de periode dat ik in de zomervakantie op vakantie ben, de enige keer in het jaar is dat ik een paar weken niet blog. Ik vind het altijd best even lekker zonder internet, hoewel ik daarna ook wel weer veel zin heb om te bloggen! Ik ga natuurlijk véél foto's maken met mijn geliefde Canon 600D.

Ik wens jullie ook alvast een fijne vakantie! Ik zie jullie over ongeveer twee en halve week. Alle foto's in onderstaande collages heb ik twee jaar geleden gemaakt.

Stromae - Papaoutai (luister)

33 opmerkingen:

  1. Leuk! Veel plezier op vakantie. Lekker, naar Italië :) Succes met sportief zijn en tot over 3 weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's! Heeeel veel plezier op vakantie. Heel knap van je als je daar kan sporten, aangezien het weer natuurlijk verleidelijk is om dan in de zon te liggen en niks te doen.

    Have fun :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast heel veel plezier, geniet lekker van je vakantie!
    En tot over een paar weken. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh klinkt heerlijk! Ik ben nog nooit in Italië geweest. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk vooruitzicht! Een hele fijne vakantie, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw wat een heerlijke foto's. Ik wens je heeeeeel veel plezier op vakantie! Die heb je zeker verdiend. Ik zag ook nog Blanes voorbij komen, daar ben ik ooit geweest! - oke, vijf jaar geleden, maar dit moest ik even zeggen - Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg veel plezier in Italië! Die late vakantie was echt een sloper zeg! Ik ben nu ook zó moe, echt niet normaal! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je toen mooie foto's gemaakt! Heel veel plezier, lijkt me echt leuk daar. En geniet er lekker van hé :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel veel plezier, geniet ervan.! mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's van de afgelopen keer! Heel veel plezier en geniet er maar lekker van, je hebt het volgens mij heel erg verdient na die drukke periode! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw leuk! Heel veel plezier! Geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel plezier! C: xxx,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wens je een ontzettend leuke en fijne vakantie! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vertrek maandagochtend naar het Gardameer! :) Heel veel plezier daar, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat heerlijk! Ik ben ook een keer naar het Gardameer geweest. Super leuk! Heeeel veel plezier. Geniet van je vakantie! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk! Je blog ziet er erg leuk uit :) Doe je mee aan mijn winactie? Je kunt echt een tegekke curling wand winnen! Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je verdient het zo. Geniet er maar lekker van en ik ben benieuwd naar je foto's. Tot over 3 weken. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben vorig jaar ook naar het Gardameer geweest, heb veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie foto's zeg! Heel erg veel plezier op vakantie, geniet ervan.
    Je blog is heel mooi.
    Liefs, Romi.

    http://romiwrites.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey there! I really love your blog and enjoy looking and reading through your posts a lot. I look at it once a week. Thankyou for having this amazing blog and I hope you will continue doing this!

    Xx Zoë www.StylePapillon.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog heeeeeel veel plezier Denise! Ben benieuwd naar de foto's, ze zullen vast weer prachtig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.