zaterdag 27 juli 2013

Outfit

In Italië heb ik drie keer outfitfoto's gemaakt, en dit zijn foto's van de eerste outfit. Ik denk dat dit wel een van mijn favoriete outfits was. Het aztecprintje van het topje vind ik superleuk. En dan lekker veel armbandjes erbij zoeken in dezelfde kleurtjes. Me like.

Gisteravond kwamen Giedo en Daphne bij mij om foto's te kijken en bij te kletsen. En vanavond gaan we met zijn drieën 'n filmpje kijken. Vanochtend kletste ik even bij met Lisa in de winkel en slenterde ik nog wat door het dorp met mijn zusje. Ondertussen ben ik ook alweer twee keer gaan sporten en heb ik twee keer hardgelopen. En nu ga ik denk ik eventjes mijn kamer opruimen met mijn Spotifylijstje aan. Fijn weekend :)!

Bralet - New Yorker, Shorts - H&M, slippers - Birkenstock, armbandjes - Italië, Action, oorbellen - Primark

31 opmerkingen:

  1. Ohhh wat leuk! Geweldig met die armbandjes en knalgele nagellak, daar ben ik zelf ook echt gek op. En Aztecprint. Alles aan deze outfit vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super outfit en wat een mooie top;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw, mooi!Alles matcht, daar houd ik van!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een heel leuk topje! Mooie outfit :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige outfit! Dat topje staat je heel leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Verlieeefd op de bustier, waar heb je 'm gekocht? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke outfit, lekker vrolijk! Staat je goed ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooie outfit, je rockt de top echt! Je kan 't goed hebben. Erg leuke outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat ontzettend mooi. Je bustier staat je echt heel goed! En je armbandjes zijn ook heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige outfit, je ziet er heel erg mooi uit!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige outfit! Die armbandjes passen er perfect bij!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke top! Waar komt je nagelak vandaan? Echt een geweldig kleurtje!

    Liefs, Jennifer

    New post; Recept van de week: Gezonde zomerijsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke outfit! Vooral de top vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het en erg leuke outfit! En je bustier is echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, hele mooie outfit! en een mooi meisje!


    www.glamorousvision.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. staat je mooi! Je kan het goed hebben deze cropped top:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige outfit! Zo'n bralet zou ik zelf niet snel dragen maar bij jou staat ie geweldig in combinatie met die short. Mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig! Wat voor nagellak heb je juist op? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb die vorig jaar op een marktje gekocht in Italië!

      Verwijderen
  19. Leuk zeg! Ik heb ook gele neon nagellak :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Italie is nice! Leuke foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Staat je super mooi en wat heb je een mooie nagellak op!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.