woensdag 3 juli 2013

Shoplog (Primark, New Yorker, H&M)

Gisteren verwende ik mezelf met een dagje shoppen in Almere! Eindelijk had ik daar eens tijd voor. Mijn zusje ging ook met me mee. We gingen lekker met de trein. Binnen een half uurtje ben je er dan. We waren de eerste klanten die naar binnen gingen, haha. De eerste twee keren met passen konden we nog gelijk doorlopen, maar daarna stond er een rij (waar we niet in wilden staan). Daarna aten we een broodje en gingen we weer verder. De volgende stop was de New Yorker. Ik vond daar o.a. een bralet, iets dat ik op mijn wishlist had staan. Ik ben er helemaal verliefd op! Nadat we de winkel uit waren, kocht ik nog een bruin broodje kip met bacon bij de Hema en mijn zusje een pizzastuk bij de Bakker Bart. Toen moesten we nog even naar de H&M. Ik wilde heel graag nieuwe jeans, omdat veel van mijn broeken in de kast te groot zijn geworden (wat er niet uitziet). Ik vond een perfect, lichte spijkerbroek in, jawel, weer mijn favoriete model: super skinny. Héél blij mee! En ook met alle andere dingen die ik heb gekocht. Mijn zusje had niet veel nodig, alleen gympen. Maar ze kocht ook een superleuke zebra onesie bij de Primark en wat andere hebbedingen. Ik ben blij dat ik mijn kast met nieuwe dingen aan heb kunnen vullen, van sommige dingen kan ik zeggen dat ik ze namelijk écht nodig had!


Jeans - H&M, mintgroene top - Primark, bralet - New Yorker, shortje - H&MPeplum top - New Yorker, skinny jeans - Primark, riempje - Primark, t-shirt - PrimarkRokje - H&M, shortje - New Yorker, oranje spijkerblouse - Primark, oorbellen - PrimarkInna - Take it off (luister)

41 opmerkingen:

  1. wat een leuke spulletjes! Ik moet ook snel weer langs de Primark:D
    xx
    Discover my Stylish Confessions♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke aankopen allemaal! En die bralet is echt geweldig! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je gekocht! Ik vind vooral de bralet en de peplum top super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh super leuke koopjes! Vooral dat blauwe shortje vind ik helemaal het einde :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke aankoopjes! De bralet en het shirtje van de primark vooral :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen heb jij gekocht! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke items heb je geshopt! Ik denk dat ik ook maar weer is ga shoppen, want mijn kledingkast mag ook wel aangevuld worden... xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah super leuke aankopen! Die bralet is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh wat heb je veel leuke dingen gekocht! Gezellig dat je was gaan shoppen met je zusje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke aankopen! ik vind vooral dat mintgroene topje super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super aankopen! Fijn dat je zo goed bent geslaagd. Ik vind vooral de bralet en de shorts erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw super leuke aankoopjes! Wat leuk met je zusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt hele leuke aankopen! Je peplum top is echt heel tof en je mintgroene topje is ook leuk! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke dingetjes heb je gekocht, die bralet is echt tof! Die zebra onesie heb ik trouwens ook, zit héérlijk. En dan het gezicht van mensen wanneer je de huisdeur open doet, onbetaalbaar hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke aankoopjes! nu heb ik ook zin om te shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Denise, ik zou je graag een mailtje willen sturen over een winactie, naar welk adres kan ik dat mailtje sturen?

    X Annemei

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke dingen heb je gekocht! :) Ik ben ook nog op zoek naar een perfect licht jeans! Misschien dat ik er binnenkort ook eentje bij de H&M kan vinden. Die bralet is inderdaad heel gaaf! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah verliefd op dat blauwe shortje van de New Yorker!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke dingen heb je gekocht! Ik vind vooral je bralet heel gaaf! En volgens mij heb ik vorige week dezelfde broek bij de H&M gekocht haha Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke aankopen! Vooral dat shortje van de new yorker vind ik er erg leuk er uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De bralet en short zijn mijn favorieten, maar alle aankoopjes zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke aankopen heb je gedaan! Ik ga maandag ook naar de Primark in Almere en hoop dat ze het shirtje nog hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ah wat een leuke shoplog! Echt een super goed teken dat al je broeken te groot zijn he, haha. Maar vaak zit 't dan ook niet lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke aankopen! Ik ben gisteren bij de primark geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt hele leuke aankopen! Ik ben ook nog opzoek naar leuke shortjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, je hebt echt veel leuke aankopen gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hebt echt superleuke dingen gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super! Hoeveel heb je betaald voor die bralet? En hadden ze ook nog andere printjes/kleuren? Ik ga binnenkort zeker eens kijken in de winkel dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je hebt super dingetjes geshopt! Haha, almere staat vaker zo'n grote rij! De laatste keer dat ik er was - moesten we een halfuurtje wachten. Dat viel dan ook nog mee, maar doorlopen is fijner natuurlijk! Ik vind je bustier ook echt geweldig en wat ziet je jeans er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.