donderdag 1 augustus 2013

Hellevoetsluis

Gisteren reisde ik naar Hellevoetsluis om mijn vriendjes Michael en Bob te zien, hehe. In totaal heb ik ongeveer 6 uur gereisd en toch viel het me mee. En ik had het ervoor over ;). Rond 12 uur waren we bij Michael en om 2 uur haalden we Bob op en een vriend van Michael en Bob. Ze lieten me de vesting zien en daarna aten we de grootste hamburreger (lees dit even met de uitspraak van Britt Dekker) die ik ooit heb gezien. En lekker dat ie was! Bob had net die laatste hap eerder doorgeslikt, maar anders had ik mijn deel als eerste op gehad, haha. Daarna zijn we naar het strand gereden. Ondanks dat het absoluut geen strandweer was, zijn we toch in het water gedoken. Koud, maar wel te doen. 's Avonds at ik bij Michael, wat heel gezellig was en daarna deden we nog even een drankje (een piƱa colada voor mij) in de tuin van Marck. En toen zat het er eigenlijk alweer op..! Het was echt een hele gezellige en leuke dag en ik zie al uit naar volgend weekend, wanneer ze bij mij komen om eens een goed feestje te vieren ;)!

14 opmerkingen:

  1. Klinkt als een hele gezellige dag! Leuke foto's heb je gemaakt! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's :D Klinkt gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is voor mij om de hoek,
    leuk om te lezen dat je daar was!
    Je maakt echt mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me super gezellig geweest daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt leuk! Mooie foto's heb je weer gemaakt :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt heel gezellig en je hebt leuke foto's gemaakt! En die hamburger is zeker groot! Maar jeetje wat ziet dat er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er echt keigezellig uit! En wauw wat een hamburger!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt heel leuk! Mooie foto's zeg, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. My goddie die hamburger ziet er zoooo lekker uit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He dat is Bob! Haha leuk, ik woon daar vlakbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk bedacht zo'n grote hamburger, zag er ook erg lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.