vrijdag 9 augustus 2013

Outfit + MPD

Gisteren zijn de Meerpaaldagen begonnen en dat is elk jaar weer feest! Giedo, Daphne en ik aten bij Else zelfgemaakte pizza's op Turks brood, couscoussalade en heerlijke taart. 's Avonds zijn we naar de tent gegaan. Charly Luske en Nielson traden op. Nielson was echt leuk! 't Was een gezellig avondje. Vanavond viert Giedo zijn verjaardag met een barbecue en gaan we 's avonds natuurlijk ook weer naar de tent. Vanavond treden o.a. de Handsome Poets op, maar ik ken hun muziek niet zo goed. Het zal in ieder geval wel weer heel gezellig worden!

De outfit is nog van afgelopen zondag, toen mijn zusje en ik foto's gingen maken.

T-shirt - Zara, shorts - Vero Moda, sandaaltjes - Primark, armband en oorbellen - eBay

Selena Gomez - Nobody does it like you (luister)

41 opmerkingen:

  1. Prachtige foto! Jullie hebben allebei echt een ontzettend leuke outfit aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, wat een mooie foto's! Jullie staan er zó leuk op! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw prachtige armband en mooie foto's ! Beide hele leuke outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's (:
    Je outfit is echt heel mooi!

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Ik vind de top die je draagt erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Jullie outfits zijn allebei heel leuk! Ik vind je broekje zó leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke foto's en wat zijn jullie leuk ook samen! Veel plezier vanavond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's weer en wat blijf ik jouw zusje toch een knappe meid vinden :) maar dat wuift ze vast weg want zo is mijn eigen zusje ook nog haha. Het lijkt me ook echt leuk om Nielson een keer te zien optreden. Om eerlijk te zijn vond ik zijn eerste nummer niet geweldig, maar ik denk wel dat hij een hele goede sfeer maker is!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zie je er leuk uit (en je zusje natuurlijk ook)! Heel veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaah zo lief die foto's met je zusje! Jullie zijn beauty's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie foto's meid en wat leuk dat je Nielson hebt gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's! Je chain armband is gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve foto's van jou en je zusje! Jullie zijn allebei mooie meiden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie outfit! En leuke foto's van jullie samen, erg lief. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel plezier vanavond! En jullie hebben allebei erg leuke outfits aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige meiden, jullie zijn echt leuke meiden dat weet ik zeker. & Leuke outfit Denise =]

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Veel plezier met de MPD! Gaat je zeker lukken. Ik vind die foto's met je zusje zo cute. Pretty ladies!

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke slippertjes heb je aan en wat een leuke foto die laatste!

    XX Red Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke outfit, en super lieve foto's met je zusje !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb nog nooit eerder van de naam Meerpaaldagen gehoord (haha), maar het klinkt heel gezellig! Wat een leuke foto's en mooie outfits :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige foto's! en hele mooie outfit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuke foto's! En een prachtige armband!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke outfit! Ik vind je sandalen echt mooi.

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie outfit & leuke foto's van jullie tweeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuke outfits hebben jij en je zusje aan! De Meerpaaldagen, klinkt erg leuk, ik heb de Handsome Poets ook eens live gezien en dat was echt heel leuk! Was het gisteravond ook leuk?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke foto's, vooral die van jullie samen!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie outfits, beiden! Ik ken de Meerpaaldagen niet. Hopelijk was het gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. leuke outfit. ik vind je armband ook erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een geweldige foto's! En wat is je zusje lang, gewoon even lang als jij, haha! Ik vind je broekje echt super leuk :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. leuke foto's!! mooie meiden♥

    www.glamorousvision.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jullie hebben allebei een toffe outfit! Hoe waren de Handsome Poets? Ik heb ze nu 2x zien spelen en vond ze heel goed! x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke foto's!! Ik vond de MPD niet zo fantastisch, maar hou er sowieso nooit zo heel erg van, en ken ook verder bijna niemand in Dronten

    BeantwoordenVerwijderen
  33. echt mooie foto's! vooral de foto's van jullie samen zijn erg leuk! heeft Estelle ook een blog of youtube??

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.