vrijdag 2 augustus 2013

Veluwemeer

Vandaag ging ik met Daphne en Giedo naar het Veluwemeer. Lekker een dagje aan het strand liggen. Vorig jaar hebben we dat ook een dagje gedaan en deze keer gingen we weer terug naar dezelfde plek. Het was warm, maar toch heel goed te doen want er stond bijna de hele tijd wel wind. Eigenlijk hebben we bijna alleen maar in de zon gelegen. En af en toe zijn we natuurlijk ook het water in gegaan om met een balletje over te gooien. Oh, en ik had nog Mastermind meegenomen. 't Blijft een van mijn favoriete spelletjes, haha. Een lekker dagje dus! Maar ik vind het ook niet erg als het de volgende dagen weer íets minder warm is ;).

17 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit! Ik ben vandaag ook wezen zwemmen en gelukkig stond er inderdaad de hele tijd een windje. Van mij mag de temperatuur ook wel iets omlaag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's, en wat ben je bruiiiin! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's weer, het zag er lekker rustig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Van mij mag het inderdaad ook wel ietsje minder haha, en wat ben bruin zeg!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heeerlijk uit!

    Liefs, Jennifer

    New post; Recept van de week: Superfoodcookies!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker plekje! Check mijn blog voor een winactie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel leuk uit!! :) Toffe foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heerlijk uit! Ik vind Mastermind ook nog steeds leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah ziet er gezellig uit! Ik moest werken met deze hitte, maar kon gelukkig in de ochtend en na het avond eten nog gezellig zwemmen en zonnen, thuis

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je lekker bruin! :) Veluwemeer ziet eruit als een fijne plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er gezellig uit. Fijn weekend! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.