zondag 5 januari 2014

# 008 - Instagram - week 1

En dat was dan alweer de laatste vakantieweek. Wat ging dat snel zeg. Ik heb supergezellige dagen gehad, maar ook dagen dat ik echt niks heb uitgevoerd. Dus op zich is het niet verkeerd om weer aan het werk te gaan. Maar met lekker vrij zijn is ook niks mis.. Ik hoop dat jullie een goed begin van 2014 hebben gehad. Nog een fijne zondag!

Volg me @denisekoopmans.


Golden sparkles voor O&N! ✗ Mijn havermoutontbijtje met warme bosbessen.. jam-mie! ✗ Hi!


OOTD! ✗ Champie.. 2014 is almost there! ✗ Selfie.


Mijn nieuwe liefdes! En ze lopen errrg lekker. ✗ Dit was in Frankrijk; ik was 12. Zó bruin. ✗ Kusje?


Lekker avondeten! Pangasiusfilet, aardappeltjes en koolraap met kaneel (een van mijn favoriete groenten). ✗

23 opmerkingen:

  1. Leuke hardloopschoenen! Ik heb ook asics die zijn echt heel fijn! Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's, wauw, je was inderdaad heel bruin en je haar heel donker, haha! Je nagellakjes zien er leuk uit!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie foto's, en jeetje wat was je bruin zeg! Niet normaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Wauw, wat was je bruin :O En je lay-out is echt heel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh dat eten ziet er lekker uit zeg! En was ik maar zo bruin, wauw:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Wat ben je toch een prettie girl :D Die hardloop shoes zien er fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk weer :) Ik heb ook echt dagen gehad dat ik niks heb uitgevoerd heerlijk!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is je layout mooi, zo had ik hem nog niet gezien! Fijne foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind die foto waar je bruin bent echt geweldig! met je tong uit de mond. Geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's Denise, succes weer als je gaat werken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke foto's. ben nu erg benieuwd naar de koolraap met kaneel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's weer, je nieuwe layout is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's!! En wat ziet jouw eten er lekker uit!!

    xx

    www.nathalie-kemna.nl
    www.facebook.nl/nathalie.kemna.official

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je layout echt heel mooi! Ik heb ook zo'n memory jar, net afgelopen week alles van 2013 eruit gehaald.. Het is zoo leuk om dat terug te zien wat je allemaal gedaan hebt het afgelopen jaar! x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.