zondag 12 januari 2014

# 009 - Instagram - week 02

Afgelopen week was een fijne week! Ik heb vier dagen lesgegeven in een groep 6 met super leuke kinderen! Verder heb ik tussendoor nog even gewinkeld en weer veel gesport. Vooral maandag was pittig, want toen is de nieuwe GRIT Strength van Les Milss begonnen. Ik heb nog nooit zo'n zware les meegemaakt.. en morgen is het weer zo ver. Gisteravond was ik weer gezellig met Giedo en Daphne aan het kletsen en keken we de film City of Bones. Wel leuk om een keer te zien, maar geef mij maar The Vampire Diaries ;). Vandaag schijnt het zonnetje fijn en ga ziet mijn zondag eruit zoals een zondag voor mij hoort te zijn: heel veel relaxen en 's middags een rondje hardlopen. Hopelijk hebben jullie een leuk weekend gehad!

Volg me @denisekoopmans.


Mijn memory jar, ik kreeg er leuke reacties op! ✗ Wat lesmethodes in de klas. ✗ Op dinsdag was ik vrij en kon ik lekker mijn ontbijtje koken.


Deze nagellak van Essence is een van mijn favorieten. ✗ Als ik er tijd voor heb, maak ik bijna elke dag een shake. Deze is met bevroren aardbeien, bosbessen, karnemelk, magere melk en stevia. ✗ Kleding passen in de Primark!


Wat zijn pannenkoeken toch heerlijk. Ervoor nemen we altijd soep. Ik had er wel 4 gelust, maar ik hield het bij 2. ✗ Een van mijn favoriete foto's van zomer 2012. ✗ Al mijn aankoopjes (Primark, Action, Bleep).


Een havermoutontbijt met kaneel, rozijnen, aardbeien, bosbessen en appelstroop. Het zag er zo mooi uit! Ik vind het met appel of peer wel lekkerder smaken. ✗ Hi! ✗ OOTD.

25 opmerkingen:

  1. Oh, leuk die memory jar! Eigenlijk moet ik er ook nog snel eentje maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! En die nagellak is inderdaad super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk! je staat trouwens ook op de blog van Jiami (lifesplash) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk! Succes met hardlopen vanmiddag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's weer, vooral de 1 na laatste 'selfie' vind ik mooi en die foto van de zomer van 2012:)

    Leukleukleuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klink als een lekker weekend! Ik ben ook lekker veel weg geweest en wijntjes gedronken :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je memory jar is echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die pannekoek ziet er ook erg lekker uit! Zo`n memory jar is ook erg leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Awesome photos!

    irinasenina.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke foto's! Die memory jar, love it
    Ik vind je nieuwe cardigan superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je memory jar zo ontzettend leuk! Fijne foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke foto's! En havermout is id erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je vest echt heel leuk, ik heb ook zo'n soort model.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke foto's weer! Hopelijk heb je een fijn weekend gehad :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die foto van de zomer is prachtig! En ahw je hebt bijna 1000 volgers, hoe tof! You go girl! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.