zondag 26 januari 2014

# 011 - Instagram - week 04

Goedemorgen! Vandaag ben ik alweer vroeg op, omdat mijn zusje vandaag haar vormsel heeft in de kerk. Vanmiddag zijn mijn opa en oma's er dan ook en dat is altijd gezellig. Verder heb ik een erg leuk weekend! Vrijdagavond was ik met een vriend van de sportschool naar de film geweest en hebben we gezellig gekletst in een cafeetje. Gisteren aten Daphne en ik bij Giedo, keken we de film The Butler en gingen we uit in de Rede. Het was niet druk, maar toch hebben we ons prima vermaakt en lekker veel gelachen. Natuurlijk heb ik ook weer wat Instagramfoto's voor jullie!

Volg me @denisekoopmans.


Op maandag reisde ik terug van Michael naar huis. Ik ga misschien een abonnement nemen op dit tijdschrift! ✗ Lekker mijn kamerjasje aan na een werkdag! ✗ Een kleicreatie van een kleuter op woensdag.


Havermout voor lunch, omdat ik er zoveel zin in had. ✗ Hey you. ✗ Throwback thursday! Kleine Denise met Estelle!


Op donderdagavond een lekkere salade. ✗ Cappuccino en koffie. ✗ Een outfit die ik afgelopen week aanhad.


Een outfit van april 2013. ✗ Daphne en ik, love you! ✗ Onze drankjes. Een piƱa colada voor mij, red lipstick voor Daphne en 'n biertje voor Giedo.


Schaamteloze toiletselfie. Omdat het licht daar wel goed was.. zeg maar. ✗

Armin van Buuren - Save my night (radio edit)

22 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Veel plezier vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Die salade ziet er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke insta diary! Ziet er uit als een leuke week :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's weer! Ik vind je outfit van april 2013 heel tof met dat spijker op spijker! En ahh, dat kleuterwerkstukje van klei is echt zo schattig haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Havermout eet ik normaal alleen maar als onbijt, maar soms heb je er zoveel zin in dat ik het de hele dag door wel wil eten:D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Die outfit van april vind ik heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je allemaal in je havermout? Ziet er heerlijk uit! Leuke foto's!

    Win: The Healthy Foodbook-pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Havermout, magere melk, rozijnen, appel/peer/bosbessen, stevia, appelstroop en soms noten.

      Verwijderen
  8. Leuke foto's! Gave outfit van april, lekker denim.

    Liefs, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jummie, die salade ziet er heel lekker uit! Leuke foto's! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's en de havermout ziet er lekker uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi, de schaamteloze toilet selfie <3 Leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha er is niks mis met een schaamteloze toiletselfie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's. Ik heb ze allemaal al voorbij zien komen op Instagram. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er uit als een hele leuke week! Heel erg leuke foto's!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt altijd super leuke foto's :)

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.