vrijdag 3 januari 2014

New layout

Nu werd het wel echt tijd voor een nieuwe layout! Ik weet zelf ook niet zo goed waarom het zo lang geduurd heeft. Maar dat er een nieuwe moest komen, dat stond wel vast. De vorige header was namelijk echt herfstig. En aangezien het geen herfst meer is.. Ik kan echt uren aan een layout werken, maar deze keer viel het reuze mee. Ik hoop dat jullie hem weer mooi vinden. Zelf ben ik er wel tevreden over. Tips kunnen en mogen altijd, wie weet pas ik dan nog iets aan. Liefs!

Vergeet niet dat je me kunt volgen op Bloglovin', Instagram, Tumblr en GFC! Je mag me ook persoonlijk iets vragen. Mail me dan!

53 opmerkingen:

  1. Oehhh je header is zo leuk! De rest van je layout ook trouwens! Met wat voor programma maak je je header? XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met photofiltre en photoline. Beiden zijn gratis te downloaden.

      Verwijderen
    2. En voor het aan elkaar voegen van de plaatjes heb ik 2 Pic gebruikt, dat is ook gratis.

      Verwijderen
  2. Je nieuwe lay out is echt prachtig, vooral je header is weer heel mooi! Lekker winters deze lay out!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm weer heel erg mooi! Je header is echt heel leuk! Nog een gelukkig nieuwjaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie header! Ik kan ook echt uren zoet zijn met fotobewerkingen haha, heb gisteren ook weer 4 uur met photoshop gespeeld haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel erg leuk!

    Liefs, Elbrich
    xfashionmeep.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, hij is weer eens prachtig! Mooie kleuren heb je ook gebruikt! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleuren heb je weer gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful as always! Vooral je header is weer onwijs tof! Leuk gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie lay-out! Ziet er professioneel uit ;) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi! Mag ik vragen hoe je de tijd en titel in het midden hebt gezet? :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, dat heb ik via http://www.cocogold.nl/2013/07/tips-je-lay-out-aanpassen-in-blogger.html en http://www.cocogold.nl/2013/11/tips-je-lay-out-aanpassen-in-blogger.html

      Verwijderen
  11. Oh wat een mooie lay-out! Ik moet ook echt nodig wat aan de mijne gaan doen. Maar deze is zo mooi ahhhh :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie lay-out! Ik zou alleen de naam van je blog wat groter weergeven, die valt nu niet echt op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat is 'ie mooi geworden Denise! Vooral je header vind ik echt prachtig, de foto's lopen ook zo mooi in elkaar over!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heeeeel erg mooie lay-out! Dat heb je prachtig bewerkt het lijkt net een foto! En zoals Suze al zijn zou ik misschien ook de naam wat groter weergeven, maar dat is je eigen keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige layout heb je gemaakt! Daar ben je echt goed in. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De header is echt prachtig! Ik zou het niet kunnen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jouw headers zijn altijd zo ontzettend gaaf! Heel mooi gedaan weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, hij is echt ontzettend tof geworden! Ik vind het echt enorm leuk om mijn lay out te veranderen en dat heb ik laatst ook gedaan. Geeft een ontzettend goed gevoel als alles er weer tof en fris uit ziet, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je lay-outs zijn keer op keer weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi gemaakt! Nog een Gelukkig Nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit gaat een beetje suf klinken maar ik zat met open mond te kijken nadat ik dit artikel nieuwsgierig aanklikte! WAUW! Maar je lay-outs zijn altijd prachtig. :) Je header is ook weer heeel tof in elkaar gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een groter compliment kan ik niet krijgen. Dankjewel lieve Luna :)!

      Verwijderen
  22. Weer super gaaf :) ik weet nog dat ik je vroeger volgde op Imonline en toen ook altijd al zo onder de indruk was van je layouts en plaatjes die je maakte. Wat je met je header hebt gedaan heb ik geloof ik trouwens ooit eens via een van jouw pagina's geleerd. 2 pic is dat toch haha?
    Liefs, demi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt weer een super leuke lay-out zoals altijd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Waaaauw, weer zo'n mooie lay-out! Ik ben stiekem altijd een beetje jaloers op jouw lay-outs haha
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie layout! Je blog ziet er altijd zo mooi uit en het leest erg prettig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het ziet er goed uit! Mooie header!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jouw headers zijn altijd ge-wel-dig! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw! Echt prachtig, ik sta iedere keer weer versteld van je mooie headers! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  29. De kleuren passen zo goed bij elkaar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wow hij is zo amazing en professioneel!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.