donderdag 2 januari 2014

Running shoes

Vanochtend besloot ik om maar eens in de winkels te kijken voor nieuwe hardloopschoenen. Ik dacht: ze zullen wel denken, weer iemand met een goed voornemen.. Maar gelukkig geldt dat niet voor mij! Mijn vader beloofde dat ik nieuwe hardloopschoenen zou krijgen als ik een mooie tijd neerzette met de Kerstloop. Natuurlijk had ik ook schoenen op internet kunnen bestellen, maar eerst schoenen aanpassen is wel wat prettiger. Bij de Aktiesport was flinke korting en deze Asics sprongen gelijk in 't oog. Het was volgens de verkoper ook het beste model en heel geschikt voor mij. Ik loop namelijk wat naar binnen en deze schoenen hebben een verhoginkje aan de binnenkant. Ik hoefde er eigenlijk niet heel lang over na te denken, want deze schoenen hadden die extra steun als enige. Ik kocht er ook nog zooltjes bij. Ik denk dat ik ze dit weekend voor het eerst ga proberen. Wat zal dat fijn lopen in vergelijking met de schoenen die ik eerst had! Hoe vinden jullie ze?

27 opmerkingen:

  1. Wat een stoere! Ik wil als ik mijn loopprogramma af heb gerond ook kijken voor nieuwe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die zien er heel mooi en goed uit! Ik wens je trouwens nog een heel gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je goede schoenen hebt gevonden, ze zijn erg leuk! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie schoenen! Ik moet ook nog investeren in goede schoenen, maar dat komt nog wel :) veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook Asics voor binnen en voor buiten en het zijn echt de fijnste sportschoenen die er zijn vind ik. :-) Veel hardloopplezier ermee hihi :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey superleuk blog heb je! Zou je ook een kijkje op mijn blog willen nemen? http://lifeofdiya.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn gaaf met dat paars! Ik loop zelf ook al jaren op Asics, ik heb eigenlijk nog nooit een ander merk gekocht, zo fijn vind ik ze haha. Hopelijk bevallen ze jou ook zo goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een gave! Ze lopen vast lekker! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze ook erg stoer, is gelijk ook altijd goede motivatie, nieuwe schoenen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi.! hopelijk lopen ze ook erg fijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze echt mooi! Ik heb zelf ook aangepaste schoenen met 3 verschillende verhoginkjes haha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze lijken een beetje op die van mij, ik heb Saucony's. Goede schoenen is wel een pre, loopt een stuk fijner :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, echt leuk! Ik vind je nieuwe lay-out echt mooi wow :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zou er ook moeten gaan kopen...

    http://itsjustadetail.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn mooi! Ik wil dit jaar ook nieuwe hard loop schoenen kopen!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oeh, ze zijn leuk! Wat handig dat er een extra verhoging zit aan de binnenkant, lijkt me inderdaad perfect geschikt voor jou! Ben benieuwd hoe ze lopen :) Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oeh gave schoenen! Nu kan je lopen in stijl en met goede steun natuurlijk, haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi! Hopelijk kun je er fijn mee lopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie schoenen, nog succes met het lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke schoenen. Ik loop zelf op de roze nike free run, die passen perfect bij mijn voeten en lopen heerlijk. Succes met het rennen dit weekend. Je layout is weer mooi geworden! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zijn echt heel mooi, terwijl ik over het algemeen niet zo'n fan ben van Asics. (Al vind ik Asics wel heel lekker lopen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooie schoenen, ik had ze al op instagram gezien! Leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat merk heb ik ook! Ze lopen echt heel erg fijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.