vrijdag 10 januari 2014

Shoplog

Ik vind het heerlijk dat het weekend is, maar aan de andere kant is het ook jammer dat deze lesweek voorbij is. Dit was een van de leukste groepen waaraan ik tot nu toe heb lesgegeven. Echt lieve en behulpzame kinderen! Afgelopen woensdag was ik na het lesgeven nog even naar Almere Centrum geweest om wat te winkelen. De Primark was nog nooit zo rustig.. echt heel fijn. Ik kocht 4 basic shirts, want die heb ik veel te weinig. Ook kocht ik een zwarte top en nieuwe pantoffeltjes. Bij de Action kocht ik geurkaarsjes, fluffy sokken en wanten. Ook vond ik nog een superleuke cardigan bij Bleep, met zo'n Aztecprint. Heerlijk zacht is die! Snel een outfit ermee, beloofd. En nu lekker genieten van het weekend, kus!

31 opmerkingen:

  1. Fijn om te horen dat je een fijne lesweek hebt gehad! Lijkt me heerlijk om naar de Primark te gaan als het niet zo hysterisch is.. Pfff, haha. Die cardigan ziet er heel erg leuk uit. Ben benieuwd naar je komende outfits. Ik vind je outfits namelijk altijd zo leuk hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aankoopjes zeg! Dat vest is echt gaaaf :) Fijn dat je zo'n leuke week had en een leuke klas! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik vind de cardigan en de sokken het leukste haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet ook echt snel weer gaan winkelen in de Primark!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's! Die sokken zijn lekker warrrrrrrrm!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingetjes heb je weer gekocht! Die handschoenen en sokken zien er echt heerlijk uit, die je kun je vast wel gebruiken met het koude weer dat er aan komt. En wat fijn om te horen dat je zo'n leuke klas had afgelopen week, dan ga je volgens mij direct met veel meer plezier naar je werk! :) Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dingen heb je gekocht, basics zijn altijd fijn! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie aankopen, vooral die pantoffeltjes zien er erg schattig uit.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je een leuke groep had! Je aankoopjes zijn heel leuk, zulke vesten zien er altijd super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke aankopen ik heb ook fluffy sokken gekocht bij de Primark en ik vind ze echt heerlijk zitten!
    ik gleed er alleen helemaal op uit in de badkamer, dat was wel even wennen

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die sokken zien er zo warm en lekker uit! Die wil ik haha! Ik heb ze zelf de vorige keer niet gezien in de Primark dus hoop ze de volgende keer wel tegen te komen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke aankopen! Je hebt nooit genoeg basics! Ik ben trouwens heel benieuwd naar dat leuke vest! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeeh die sokken, heerlijk! Die cardigan ziet er mooi uit. Happy weekend! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige aankopen, basics zijn altijd handig haha! Was laatst ook bij primark, en was lekker rustig, ideaal voor de sale dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke aankopen! Dat vest is super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke shoplog! Het vest lijkt me heel fijn en de wanten en sloffen zijn superleuk! Toffe items heb je gekocht!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hé, volgens mij heb ik precies hetzelfde vest in het beige en grijs! De beige kocht ik in een boutique in Almere en de grijze thuis op de markt (voor een tientje minder. Ik voelde me bedrogen haha). Wel echt een heerlijk ding! Grappig dat ze hem blijkbaar op verschillende plekken verkopen! Leuke aankoopjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, heb net je outfit post bekeken en ik heb hem blijkbaar in dezelfde winkel als jij gekocht haha.

      Verwijderen
  18. Ik kan niet wachten tot de Primarks hier in Gent & Brussel openen !! xx
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Altijd als ik Primark shoplogs zie heb ik zin om er zelf heen te gaan haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.