zaterdag 1 februari 2014

Summer throwback

Oeff, wat zou ik graag een dagje (of twee, of tien..) terug willen naar Italië! Ik ben echt geen wintermens. Altijd als ik foto's van de zomer terugkijk word ik vrolijk. Al die prachtige kleuren.. de mooie natuur en het lekkere eten! Daarom heb ik maar weer eens wat collages gemaakt. Er zitten veel foto's tussen die ik toen nog niet heb laten zien. En nu ik het toch over het buitenland heb.. het is februari en aan het eind van deze maand gaan we alweer naar Barcelona! Oh, wat heb ik daar veel zin in :).

23 opmerkingen:

  1. Prachtige college! Ik wil ook weer zomer haha, oeh Barcelona. Ik ben er ook geweest, zo leuk daar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad heerlijk om terug te zien! Die neon nagels zijn echt heel erg vrolijk! En wat leuk dat je naar Barcelona gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's! Ik zou ook maar al te graag weer zomer willen. Ik ga deze vakantie naar Budapest dus ik heb er echt zin in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's. Als ik dit zo zie, krijg ik toch wel weer heel veel zin in de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie foto's en je bent ook zo mooi bruin!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er zitten echt super mooie foto's tussen. En door deze foto's krijg ik weer ik helemaal zin in de zomer, haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bah, ik heb ook niks met de winter doe mij maar de zomer! Helaas is de echte winter nog niet eens begonnen.. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi, mis de zomer zo erg!

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, allemaal mooie foto's. Ik wil ook zoooo graag weer zomer. Weg met de kou!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's! Kom je meteen weer helemaal in de zomersferen, nog even wachten helaas. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh heerlijk die zomer! Ik wil echt zomer, de winter mag overgeslagen worden van mij.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's, ik krijg hierdoor alweer helemaal zin in de zomer! Gaaf dat je naar Barcelona gaat, veel plezier alvast! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's! Was het maar weer zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt prachtige foto's, kan niet wachten tot de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke collage met mooie foto's! Ik word ook altijd vrolijk van vakantie foto's terug kijken, vooral als het hier zo koud is!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's, nu wil ik ook weer zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie zomerse foto's! Heel leuk dat je naar Barcelona gaat! Ben ik ook al een keer geweest.

    Vraagje: Heb jij de foto's bewerkt? Want de kleuren zien er zo mooi uit!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb bij de foto's niet de kleuren bewerkt, maar wel het contrast in de foto's! Hierdoor komen ze nog beter uit.

      Verwijderen
  18. Zulke prachtige foto's maak je altijd! Wat heerlijk dat je naar Barcelona uit kunt kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie foto's hoor! AAAAHH I NEED SUMMER!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.