woensdag 30 april 2014

Shoplog

Gisteren ben ik lekker met mijn zusje naar Almere geweest om te winkelen! We wilden natuurlijk eerst naar de Primark. Het is vakantie, dus we hadden wel verwacht dat het druk zou worden. Daarom wilden we graag gelijk om 9 uur naar binnen. Het was inderdaad al snel druk. Ik wilde enorm graag een korte tuinbroek hebben in lichte denim, maar die was er helaas niet meer in mijn maat! Ik heb wel een boel andere leuke dingen gevonden. Een wit fringe t-shirt, een simpele grijze v-hals, een oranje maxiskirt, een t-shirt met print en tekst, schoenen en een toillettas. Ik was al heel lang op zoek naar een nieuwe. Met de zwarte hakken ben ik ook ontzettend blij. Deze zijn net wat comfortabeler door de lagere hak, maar wel classy! Bij de H&M heb ik ook spullen gekocht waar ik heel blij mee ben. Ten eerste een nieuwe bikini! De meeste bikini's van H&M staan me niet, maar nu heb ik er een gevonden die wel mooi staat. De kleur vind ik prachtig. Ook vond ik een kort sportbroekje die ik héél vaak ga gebruiken. Lekker voor in de zomer, want lange leggings vind ik te warm. Deze is van mooi materiaal en schijnt niet door. Ook kocht ik nog een highwasted shorts die echt als gegoten zit. Tot slot kocht ik bij de Action nog wat theelichthouders. Ik vind dat ik goed geslaagd ben! Mijn zusje heeft ook enorm leuke dingen gekocht, trouwens. Maar nu is het tijd voor de foto's. Wat vinden jullie van mijn aankopen?


Ariana Grande & Iggy Azalea - Problem (luister)

35 opmerkingen:

  1. leuk! ik heb zelf die zwarte schoenen ook, ze lopen heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, volgens mij heb ik afegelopen weekend dezelfde bikini gekocht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige aankopen! Vooral dat shirt met de fringes vind ik mooi en die toilettas is ook heel gaaf. Leuk, zo'n dagje shoppen met je zusje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die top met fringes is echt super leuk. En die kleur van de bikini vind ik erg mooi, en je zwarte hakken vind ik ook erg mooi! :) Ik ben gisteren ook wezen shoppen, in Amsterdam bij Forever21.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt echt hele leuke dingen gekocht! Ik wil van de week ook even wat basics daar halen :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige hakken schoenen heb je gekocht zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankopen heb je gedaan! De bikini is echt heel erg mooi!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankopen! Vind die glaasjes echt schattig! En wil zelf ook graag een bikini in die kleur! Had er vandaag een vast maar die was niet meer in mijn maat, balen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een prachtige aankopen! Ziet er heel leuk uit. Vooral de bikini is mooi inderdaad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke aankopen! De shorts, de bikini en de schoenen zijn mijn favorieten (:
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gave bikini! en ben jaloers op je sandalen.. die hadden ze laatst niet meer in mijn maat:(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie aankopen, ik ben vandaag geweest en vond het erg tegenvallen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke aankopen! Die bikini en hakken zijn super mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waarom kan ik die highwaisted short steeds niet vinden hij Primark? Wat kostte die en weet je nog waar die ongeveer lag?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke aankopen!
    Ps: er loopt een win actie op mijn blog en zou het super leuk vinden als je mee zou doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind vooral de rok leuk! Zoek al lang zo iets...
    Liefs Ap

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooh wat een mooi high waist broekje, echt fijn voor de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke aankoopjes, vooral je bikini vind ik mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke aankoopjes! Ik ga morgen naar de Primark (ook om 9 uur) en daar heb ik heel veel zin in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Toffe aankoopjes! Zo'n bohemianfranje-shirtje-ding vind ik hartstikke gaaf. :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat high waist broekje heb ik ook aan gehad! Die zit zó lekker, maar op dat moment had ik even geen geld meer :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohh ik heb een bikini en die lijkt daar echt heel erg op! Ook inderdaad die prachtige kleur blauw, maar dan met een zwart broekje erbij (en van de Hema). Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat shirt van New York wil ik ook zo graag !!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.