zondag 1 juni 2014

# 029 - Instagram - week 22

Afgelopen week begon vervelend, omdat ik maandag en dinsdag nog steeds ziek thuis bleef. Gelukkig voelde ik me dinsdag echt beter worden en kon ik woensdag weer naar school toe om te werken. Wel ben ik nog steeds verkouden, maar dat neem ik maar voor lief. Op woensdagmiddag hadden we een afscheidslunch van de interim directrice en het was ontzettend lekker! Ook ging ik voor het eerst naar een nieuwe tandarts, die me liet weten dat ik mijn eerste gat heb! Oh oh. Verder heb ik echt geweldig nieuws gehoord op woensdag, maar ik kan het pas na maandag hier op mijn blog laten weten. Ook ging ik woensdagavond weer voor het eerst sporten en dat was heerlijk. Op donderdag deed ik niets bijzonders. Op vrijdag ging ik met Huy en Estelle naar Walibi World. Dat was een erg gezellig dagje! Ik heb vooral genoten van de Goliath en de giraffe-knuffel die Huy voor mij won is zó schattig. Op zaterdag gingen mama, Estelle en ik naar Almere om te winkelen. Ik heb niet heel veel gekocht, maar wel dingen waar ik blij mee ben! 's Avonds gingen we bij Daphne gourmetten en voetbal kijken. En vandaag is mijn opa jarig en gaan we naar Wieringerwerf om het te vieren. Ik kijk met een heel goed gevoel terug op deze week!

Ik ben over de 800 volgers gegaan afgelopen week! Ik vind het heel erg leuk dat zovelen van jullie me volgen, dankjewel! @denisekoopmans.


Afgelopen zomer in Lazise. ✗ Een van mijn eerste foto's met mijn Canon 600D. ✗ Kameraden die er voor je zijn in barre tijden..


No make-up! ✗ Cappuccino drinken + twee nieuwe nagellakjes gekregen van mama. ✗ Oktober, 2013.


Riva del Garda. ✗ AAAAAAAH, GOED NIEUWS. ✗ Love this picture.


Happy me. ✗ - ✗ Even een rondje hardlopen.


Knuffel 1. ✗ Knuffel 2, aw! ✗ Vanuit het reuzenrad.


Ontbijten. ✗ Primark! ✗ Mijn aankoopjes bij elkaar.

Second City - I wanna feel (luister)

8 opmerkingen:

  1. Oh, men, ik vind jouw ontbijtjes er altijd zo lekker uitzien! Ik vind havermout alleen écht heel erg vies, echt, echt, echt niet lekker, haha! Maar voor foto's is 't zeker leuk! Wat een leuke broek heb je aan op de een na laatste foto! En gefeliciteerd met het geweldige nieuws wat ik pas na maandag weet! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig eindigde je week wel goed! Fijne foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk zulke postjes! En wat grappig, de eerste foto's die ik maakte met mijn canon 600D waren ook van bijtjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah die knuffels zien er zo leuk uit! Mooie foto's allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben zo benieuwd naar het goede nieuws! Gelukkig voel je je weer beter trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke foto's!

    mymakeupmemoire.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.