zondag 29 juni 2014

# 033 - Instagram - week 26

Ola! Ik blijf aftellen! Nog één werkweek en ik heb vakantie. Afgelopen maandag en dinsdag voerde ik mijn eerste oudergesprekken. Dat ging goed! De intern begeleider was er ook bij. Het was fijn om samen te doen. Nu weet ik dat ik het de volgende keer ook prima zelf kan. Verder was ik nog eventjes in paniek. Maar gelukkig was dat niet heel erg nodig. Ik kwam erachter dat ik een belangrijke dag miste waar ik eigenlijk bij had moeten zijn, in de week vóórdat school weer begint. Gelukkig werd ik gerustgesteld en hoefde ik me daarover geen zorgen te maken. Natuurlijk heb ik ook heerlijk gesport, als altijd. Gisteren had ik een ontzettend gezellige dag met Huy. We gingen naar Oberhausen om te winkelen. Overal was sale, lekker goedkoop shoppen dus. Ik kocht een neon-gekleurd sportbroekje, een nepleren wit shortje, een t-shirt en oorbellen. En verder was het vooral ook véél en slecht eten (muffin, ijs, chocola, nog een keer ijs, dropwinegums..). Vandaag begon ik met een fijne ochtendrun en verder is mijn dag rustig. Vanavond hoop ik op een goede wedstrijd! Ik wens iedereen succes met de laatste school- of werkweken! Liefs.

Volg me @denisekoopmans.


Tan. ✗ OOTD. ✗ Duiven in San Marino.


- ✗ Mama's lasagne, lekker! ✗ Zweet :')


Sisters. ✗ - ✗ Nog een selfie van afgelopen zaterdag.


Mint. ✗ Hoisin kip, ook al zo lekker. ✗ Kwark met aardbeien en rode, zure besjes uit de tuin.


Desenzano del Garda. ✗ Shopdag! ✗ IJs, natuurlijk.


IJskoffie! Ik vond het helemaal niet lekker. Note to self: smaakt niet zoals die van de Hema. ✗ M'n nieuwe sportbroekje gelijk maar uittesten! ✗ Yoghurt met muesli en cruesli en frambozen uit de tuin.

15 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Die ijskoffie ziet er lekker uit, maar balen dat ie dat niet was ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jummie, nu heb ik zin in ijs! Erg leuke foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's weer! Heerlijk, frambozen uit de tuin. Veel plezier met de wedstrijd kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn hele mooie foto's! Dat eten ziet er allemaal zo lekker uit! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je krullen van jezelf? Dat staat je echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb slag! Zoals op die eerste foto, daar had ik vlechten in gehad ;).

      Verwijderen
  6. Je mama's lasagne ziet er echt héérlijk uit, ik krijg er gelijk zin in... En dat neonshortje is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. daar shoppen is echt leuk he!! leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke foto's! Heeerlijk die ijsjes en al dat eten. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben altijd dol op je shirtjes met tekst. Jij weet ze goed te vinden!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeps, heb ik San Marino gemist? :)
    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke post, Denise! Die lasagne ziet er ontzettend lekker uit :-) Ik kwam er net achter dat ik je nog niet volgde, dus ik volg je blog vanaf nu! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk, yoghurt met aardbeien en bessen. Genieten! Fijne foto's allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.