zondag 12 oktober 2014

# 044 - Instagram - week 41

Met afgelopen week is de eerste schoolperiode alweer voorbij. Het is best snel gegaan! Maar ik had ook wel weer erg zin in vakantie. Op maandagavond begon de nieuwe GRIT Strength in de sportschool. Leuk, maar wel weer even wennen! Op vrijdagmiddag keek ik gezellig de film van Dolfje Weerwolfje in de klas, met limonade en koekjes. Vrijdagavond ging ik met Else, Daphne en Giedo in het pannenkoekenrestaurant nemen. Ik nam de polderpannenkoek, die is zo lekker! Daarna liepen we nog wat rond in het centrum en aten we een ijsje. Gisteren had ik een rustige zaterdag. Ik maakte mijn outfitfoto's en was lekker andere blogs aan het lezen en muziek aan het luisteren. Ook 's avonds gingen mijn plannen niet meer door. Eigenlijk had ik dus niet echt een spectaculaire week, maar dat is niet erg. Ik heb nu lekker vakantie en daar ga ik van genieten!

Je kunt me volgen op @denisekoopmans.


Brunchen met opa en oma in Wieringerwerf! ✗ Het was eerlijk, maar ik at echt té veel, oeps. ✗ -


Hair. ✗ Dag van de leraar. ✗ Beetje arm is oke.


- ✗ Teriyaki. ✗ Oktober, 2013.


Mijn kamerjas aantrekken over mijn kleren als ik thuiskom. En nu weet ik dat ik niet de enige ben :)! ✗ Smoothie na sporten. ✗ Love this sweater.


Moe! ✗ Oktober, 2012. ✗ Nieuwe koptelefoon.


Dolfje Weerwolfje kijken in de klas. ✗ Uit eten met Daphne, Else en Giedo. ✗ Ik nam de polderpannenkoek.


Vakantie :)! ✗ OOTD. ✗ FOTD.


Estelle. ✗ Hardlopen in het herfstzonnetje.

14 opmerkingen:

  1. Oehh, al dat lekkere eten... Yummy:) En nogmaals, je nieuwe koptelefoon is echt erg leuk^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt echt geweldige foto's! Die linksonder.. wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent echt zo'n mooie meid! En wat ziet die teriyaki er lekker uit! Gezellig dat je ging brunchen!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Hmm die polder pannekoek ziet er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's! Ik moet ook smoothies drinken na het sporten, goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's! De pannenkoek ziet er trouwens erg lekker uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's! Ik heb nu echt zin in een smoothie en een pannenkoek, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.