zondag 19 oktober 2014

# 045 - Instagram - week 42

Nou, dat was m'n vakantie dan alweer. Waar is ie gebleven? Ik heb er in ieder geval erg van genoten! Ik heb met mijn zusje foto's gemaakt in het bos, sliep uit en werkte ook nog één dagje aan school. Ik moest namelijk een persoonlijk ontwikkelingsplan gaan schrijven. Gelukkig viel dat mee. Op donderdag ging ik naar Michael in Hellevoetsluis. Op donderdagavond gingen we eerst naar Tom. Een vriend van Michael die uit België komt en een kamer heeft op de schoolcampus. Daar dronken we wat drankjes en kletsten we gezellig. Toen was 't tijd om naar de stad te gaan. We gingen uit in Beurs. Het was weer even geweldig als de vorige keer. Vooral beneden in de kelder werd heerlijke muziek gedraaid. Ik kreeg ook een enorm glas chocolade Baileys van Michaels vriend die achter de bar stond. Ik weet niet of er een drankje lekkerder is dan die, haha! In ieder geval was de avond veel te snel voorbij. De volgende dag deden we niet zo veel. We keken de film The Prince. Helaas was dat een beetje een voorspelbare film. Jammer! 's Avonds keken we The Voice met Ben & Jerry's. Er doet ook een jongen mee, Duncan, waar Michael wel eens muziek mee maakte. Grappig, want hij is echt enorm goed! Gisteren besloten we om naar de nieuwe Markthal te gaan in Rotterdam. Wauw.. echt wauw. Food heaven! Het was superdruk, maar ik ben blij dat ik er geweest ben. Wat een heerlijke plek. Er was zoveel mooi eten, haha. Zelf kozen we voor een frietje van Bram Ladage, heerlijk was die. We hebben ook nog een beetje in de winkelstraat geslenterd én we bezochten de nieuwe H&M. Supermooi, maar erg druk! Rond een uur of 5 pakte ik weer de trein naar huis. Er reden echt heel veel treinen niet i.v.m. een wisselstoring, dus ik was blij dat ik wel in een keer naar huis kon! Daarnet heb ik weer gesport en straks gaan we nog ergens wandelen met het gezin. Voor degenen die nu vakantie hebben, enjoy!


Fotoboeken kijken met Huy. ✗ Oktober, 2013. ✗ Carrotcake oatmeal!


Met Estelle koffie drinken bij de Hema. ✗ Niet mijn woorden :'). ✗ Eindelijk een luchtje gekocht!


Foto's maken. ✗ Haha! ✗ My beautyqueen.


- ✗ Nikies. ✗ -


Tosti's, yum. ✗ Trein. ✗ Tommeke, Micheal en ik.


- ✗ Bram Ladage friet. ✗ De Markthal.


Supermooie lucht toen ik van het station naar huis fietste. ✗ Ohhh.

12 opmerkingen:

  1. Leuke foto's weer!
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's :) De vakanties gaan inderdaad alfijd te snel! Ik heb nu een weekje, maar voordat ik het weet moet ik alweer naar school!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn vakantie is nog een hele week. Je vakantie ziet er in elk geval super leuk uit! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je hebt kunnen genieten van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De foto's die jij maakt zijn zo perfect. Ziet eruit als een relaxte vakantie!^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Dat luchtje van Escada lijkt me heerlijk! Ik heb net Marc Jacobs Daisy aangeschaft :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.