zondag 26 oktober 2014

# 046 - Instagram - week 43

Hoi :). En weer is er een herfstig weekje voorbij gegaan. Ik had een fijne week met de kinderen in de klas. We knutselden taartpuntjes (en die werden móói), de kinderen maakten een goede begrijpend lezen toets en ze kregen een nieuwe plek. Op woensdagmiddag had ik leerkring, voor de tweede keer. Samen met de andere leerkrachten die nog maar kort op de school zitten waar ik werk, gingen we naar een bijeenkomst voor startende leerkrachten. Deze bijeenkomst was meer waardevol dan de vorige. We spraken over ons persoonlijk ontwikkelingsplan en gaven elkaars kernkwaliteiten aan. Dat was leuk. Toen ik woensdagmiddag thuiskwam, kon ik mijn nieuwe laptop uitpakken! Vorig weekend hakte ik de knoop door: ik ging eindelijk een nieuwe laptop kopen. Ik was mijn oude laptop echt helemaal zat. Ik kon niet eens internetten en muziek luisteren zonder dat het ging haperen. Ik heb de HP Pavilion =17-f040nd gekocht. Ik heb geprobeerd de beste keuze te maken met advies van vrienden van me. Deze laptop is heel erg geschikt voor foto's bewerken, en dat heb ik al wel gemerkt! Verder sportte ik vier avonden in de week en plofte ik vrijdagavond lekker op de bank voor de battles van TVOH. Op zaterdag maakte ik outfitfoto's én maakte ik foto's van een gezin. Echt superleuk om te doen! Dit was de tweede keer dat mensen me vroegen om foto's van ze te maken. Gisteravond kletsten Daphne, Giedo en ik lekker bij en gingen we naar Flevodanceland. Dat was een beetje een aanfluiting. De dj's waren gewoon niet goed, de nummers liepen niet goed in elkaar over, waardoor je vaak stil stond. Uiteindelijk zijn we best vroeg weggegaan. Jammer, maar verder was het wel gezellig! Ik hoop dat jullie een fijne week hebben gehad, liefs.

Je kunt me volgen op @denisekoopmans.


M'n broertje en ik, ik vind deze foto geweldig. ✗ Op zondag wandelden we in het bos en kwamen we mooie paddenstoelen tegen! ✗ Kusje.


Taartjes knutselen met de klas. ✗ Oktober, 2013. ✗ Beef Shanghai, zo lekker.


Oktober, 2013. ✗ Ajax - AC Milan, oktober vorig jaar. ✗ Aaaaaah! Ik ben hier zo blij mee.


Oktober, 2013. ✗ Ik heb een kind in groep 5 dat beter Engels kan dan ik in de eerste klas. Zo bijzonder! ✗ Happy friday.


Lachen die traktaties. ✗ Details. ✗ Een smoothie van bosbessen en gojibessen en een beker thee na het sporten.


- ✗ OOTD. ✗ -


Mijn broertje kookte voor het eerst voor ons gezin. Heerlijke lasagne! ✗

Gabriella Massa & O'G3NE - I See Fire (luister)

8 opmerkingen:

  1. Leuke foto's!
    De lasagne ziet er heeeeerlijk uit!
    Fijne zondag en alvast een fijne nieuwe week:).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Diary! Die lasagne ziet er goed uit, yummy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het altijd leuk om zulke foto's te zien! Heel mooi ;) Grappig dat je broertje ging koken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben je gelijk gaan volgen! :)

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die details foto is mooi met dat gouden koker elastiekje! En wat heerlijk in het bos!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen bij zulke artikelen aangezien ik je al volg en het meeste dus al gezien heb. Maar guuurl, dem legs ♥♥ Weer mooie kiekjes D'tje!

    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.