woensdag 29 oktober 2014

Een kijkje in mijn klas

Juf Denise laat 'r klasje zien! Het leek me leuk om een keer met jullie een keer een sneak peak te geven van mijn klasje. Mijn werkomgeving, vijf dagen per week. Een klaslokaal is toch een beetje een eigen plekje. En deze klas voelt helemaal best wel 'eigen', omdat ik er vorig jaar halverwege binnenkwam toen het nog helemaal moest worden ingericht. En dat mocht ik zelf doen! Ik ben niet zo van de tierelantijntjes. In mijn klas hangen wat tekeningen aan de muur en staan er wat knutsels op de vensterbank. Verder zijn de missie en de regels zichtbaar en heb ik wat woorden op het bord hangen. Potloden, scharen en lijm staan netjes in de kast, schriften liggen in lades. Op maandag maakte ik wat foto's aan het eind van de middag, toen ik een tekenles gaf. We tekenden mummies en ze werden zo leuk! Een kind vroeg of het ook een foto van mij mocht maken. Zelf vond ie 't goed gelukt en gelijk had hij. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om de foto's te zien!

17 opmerkingen:

  1. Wat leuk om zo een kijkje in je klas te kunnen nemen, en zo te zien heb je een fotografietalentje in de klas haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk en mooie foto's, zeg! Aan welke groep geef je les?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je ons een kijkje in je klaslokaal geeft! Superleuk om te zien. Ik mis meteen de basisschool weer een beetje, het ziet er zo gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk om te zien! Volgens mij ben jij een hele leuke juf :D
    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh wat grappig om te zien 'juf Denise' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er leuk uit! Hihi, het begint wel een beetje te prikkelen om Pabo te gaan doen... ;)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk dat je dit doet!
    Het ziet er leuk en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk om dit eens te zijn! Volgens mij ben je echt een leuke juf! Zo'n lokaal ziet er toch heel anders uit dan de lokalen die we op de middelbare gewend zijn. Soms verlang ik wel weer naar de basisschool, vooral bij het zien van deze foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zeg, om jou eens 'aan het werk' te zien nadat we er zoveel over hebben gehoord. Je ziet er echt uit als een juf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om je werkomgeving eens te zien!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Zit er zelf ook aan te denken om de Pabo te gaan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cute! Superleuk om te zien deze foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk joh! Volgens mij ben jij echt een onwijs leuke juf. :)

    Liefs,
    Kiki // chicksaboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk dat je dit met ons deelt, Denise! Volgens mij heb je het heel erg naar je zin daar, erg leuk om te zien! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk om te zien! En die doelen is echt heel goed! Dat ga ik onthouden voor m'n opleiding (:

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.