woensdag 15 oktober 2014

Estelle 8.0

Jawel, jawel. Gisteren was 't weer tijd voor een fotoshootje. Nummer 8 alweer. We besloten om naar hetzelfde bos te rijden als we vorig jaar hadden gedaan, namelijk de A. Vogel tuinen in 't Harde. Erg mooi daar! Miniem verschilletje met vorig jaar: het weer. Vorig jaar was het ontzettend lekker weer en scheen de zon volop. Nu was het waterig koud en miezerde het. Desondanks heb ik toch weer mooie foto's gemaakt, eigenlijk op dezelfde plekjes! We hebben ook weer wat foto's van ons samen gemaakt en ook van mijn outfit. Die laat ik de volgende keer zien. Laat me - nee óns - weten wat je van de foto's vindt! Liefs.

Sweater, sweatpants - H&M / schoenen - Nike / armband - gekregen

24 opmerkingen:

  1. Super mooie foto's! Estel je bent een prachtkind x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die trui zo leuk! <3 mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke en mooie foto's weer! De herfst is zo'n prachtig seizoen voor foto's in het bos! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's! De sweater vind ik erg leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great outfit♥
    AND Giveaway on my blog-> http://ruhamania.blogspot.hu/2014/10/giveaway-echo-paul.html
    xx
    Bianka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit en heel mooie foto's ook!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's!
    Het ziet er een hele comfortabele outfit uit!
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's!
    Mooie outfit had je aan!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Denise! Mooie foto's vooral die met het gewij ! Heel leuk bedacht. Groet Edwin. www.foto-edwin.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw ik vind de trui die Estelle draagt heeel erg tof! Die broek vind ik ook heel leuk. Erg mooie foto's! Die tweede vind ik grappig haha :) liefs! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een knap zusje heb je :) Ik vind de broek super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De foto's zijn echt super leuk!

    Liefs,
    www.loisblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah, wat een leuke foto's weer! De laatste vind ik heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige broek, die breekt het saaie herfstweer een beetje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's. De laatste is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.