donderdag 16 oktober 2014

Herfstbos

Ohh, wat hou ik toch van het bos. Stel dat je me drie opties geeft: een dagje zwemmen, 'n dagje pretpark of wandelen in het bos, dan zou ik denk ik voor het laatste kiezen. Wandelen in een mooi gekleurd herfstbos maakt mij blij. En foto's maken in een mooi gekleurd herfstbos maakt me nog blijer. Toen Estelle en ik dinsdag foto's gingen maken, kon ik het dus niet laten om ook wat foto's van de omgeving te schieten. De foto met de zonnebloem is mijn favoriet. Kijk 'm daar nou alleen staan, haha. Wat vind jij van de foto's?



Ed Sheeran - Don't (Don Diablo Remix) (luister)

11 opmerkingen:

  1. Wouw, prachtige foto's zeg! Ik hou ook echt van in de herfst in het bos wandelen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave foto's! Die foto van de zonnebloem is inderdaad prachtig, maar die met de bramen vind ik ook heel mooi sfeervol. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het bos is inderdaad zo fijn in de herfst! De foto met de besjes is mijn favoriet denk ik:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie foto's! Die eerste vind ik het mooist:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw echtte herfst foto's, zo mooi! :)

    liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw mooi zeg! Die eerste foto is inderdaad erg mooi, ik wil in de herfstvakantie ook een keer naar het bos voor natuur foto's en outfit foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's heb je weer gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekkere sfeer beelden weer! Ik ben ook dol op het bos, lekker rust gevend :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat maak je toch ook mooie foto's! Ook deze zijn weer geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.