vrijdag 10 oktober 2014

Nieuwe koptelefoon

Sinds een weekje ben ik in het bezit van een nieuwe koptelefoon, namelijk de Philips SHL5905. Vanwaar een nieuwe? Mijn vorige koptelefoon was stuk gegaan en tja, een nieuwe was dus nodig. Ik heb precies een jaar met mijn vorige koptelefoon gedaan, maar eigenlijk was ik ook wel weer blij dat ik een nieuwe móest kopen. Hij zat namelijk superstrak op mijn oren. Helemaal niet fijn om lang op te hebben. Dus nu ging ik absoluut voor een model dat helemaal om de oren heen zit. Daarbij vond ik nog wel een paar dingen belangrijk. Natuurlijk moest ie lekker zitten, maar ik wilde er ook een redelijke prijs voor betalen en een mooi uiterlijk vond ik ook wel een plus. Eigenlijk viel mijn oog al gelijk op de Philips SHL5905. Ik zocht op kieskeurig.nl op populariteit en vond deze koptelefoon op pagina 2 of 3. Ik viel eigenlijk voor de mooie, retro look. Toen ben ik de reviews gaan lezen en daar werd ik wel blij van. Hij zou lekker moeten zitten en er kwam mooi geluid uit. Prima! Ik heb hem nu een week uitgeprobeerd en ben er heel tevreden over. Ik kocht 'm voor € 44,99. Dat vind ik wel een mooi tussenprijsje. Hebben jullie een fijne koptelefoon?

12 opmerkingen:

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.