maandag 6 oktober 2014

When the leaves turn yellow

Zou 't zaterdag écht de laatste warme dag van het jaar geweest zijn? Ik hoop stiekem van niet, maar ik ben wel op het goede moment naar buiten gegaan om nog wat mooie foto's te maken. Doordeweeks heb ik helaas, op woensdagmiddag na, geen tijd om met mijn camera op pad te gaan. In 't weekend heb ik echter alle tijd, dus zie hier: de eerste herfstige fotootjes van dit jaar. Ik vind de langzaam veranderende natuur prachtig om vast te leggen en ik denk dat dat ook wel aardig is gelukt. De foto met de spin is mijn favoriet. Stiekem ben ik hartstikke bang voor spinnen, maar toch vind ik deze foto gaaf. Laat me weten wat jij van de foto's vindt!

30 opmerkingen:

  1. Prachtige sfeerfoto's, wauw! Je bent zo'n goede fotografe. :) Die foto van de spin is inderdaad prachtig, die heeft echt wat magisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's! Mooie herfst inspiratie<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Ik ben zelf wel blij dat de zomer -hopelijk- eindelijk weggaat. Ik ben echt geen fan van het warme weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Yess hier had ik op gewacht, de foto's van jou zijn altijd prachtig! Die van de spin is inderdaad heel erg gaaf. Herfst kleuren maken alles zo veel mooier. Fijne dag! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw mooie foto's zeg! Je kan goed fotograferen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh waaaauw wat een mooie foto's! Die foto van de spin komt zo uit een tijdschrift!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt, Denise! Ik vind die met de spin het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie foto's, die met de spin is ook mijn favoriet, heeel gaaf! Je kunt in de herfst altijd zulke mooie foto's maken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Suuuuuper mooie foto's, heel sfeervol! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's zeg! Een echte herfstsfeer geven de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's! Foto 1 is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh wat een prachtige foto's Denise! Je kan echt mooie foto's maken. Knap van je die spin haha, t heeft wel een prachtige foto opgeleverd. Prachtig ook zo samen al die herfstkleuren <3 Ben zelf ook veel bezig met fotografie dus vind deze post heel leuk :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Just...WOW!!! Amazing!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie fotos meid


    x mounia

    mouniasdream.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie foto's! Vooral de derde en de vierde :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw prachtig! Echt geweldig! Die foto met het spinnenweb vind ik het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige foto's! De eerste is m'n favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. weer prachtige foto's vooral van die spinnenweb in het licht

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow. Beautiful autumn photos:) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige foto's! Die met die spin is inderdaad heel goed gelukt. Ik ben afgelopen zaterdag naar de duinen geweest om foto's te maken, het was echt mooi weer ja. Ik heb ook al een rode met witte stippen paddenstoel gespot en gefotografeerd haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.