dinsdag 14 oktober 2014

Yesterday

Gisteren was zo'n heerlijk, typisch vakantie dagje. Gedurende de dag heb ik wat foto's gemaakt en die zal ik laten zien. Mama en ik begonnen 's ochtends met het opruimen en schoonmaken van mijn kamer. Mijn moeder kan me altijd heel goed helpen. Ik kan namelijk niet goed dingen wegdoen en mijn moeder wel. Een tijdje geleden had ik mijn kledingkast al opgeruimd. Daar hangen nu allemaal dezelfde hangers in, dus dat ziet er ordelijk uit. Nu zocht ik mijn sportkleding uit. Ik wist niet eens meer wat ik precies allemaal had. Ook heb ik veel papieren weggegooid. M'n kamer is weer netjes! Tussen de middag maakte ik voor het eerst carrotcake oatmeal. Dus worteltjestaarthavermout (wat een woord..). Het was lekker! Daarna ging ik met Estelle naar het dorp. We zouden sowieso gaan kijken voor een geurtje. Ik heb in mijn 22 levensjaren nog nooit een geurtje voor mezelf gekocht. En nu kwam daar verandering in! Ik koos voor Taj sunset van Escada. Dat was het enige geurtje dat ik écht lekker vond. Bovendien ging hij ook nog eens uit de collectie, dus ik was er enorm blij mee. Verder dronken we gezellig koffie bij de Hema en hadden we heel veel lol in de Big Bazaar en de Xenos. We kochten ook gele gerbera's voor mama! Ik heb ook nog wat kleine hebbedingetjes gekocht die je op de foto's kunt zien. 's Avonds was het weer tijd voor GRIT. De vorige keer was nog wennen, omdat er een nieuwe GRIT was begonnen. Nu ging ie al beter! Een erg fijn dagje :).

14 opmerkingen:

  1. klinkt als een fijne vakantiedag!
    je geurtje lijkt mij ook heerlijk zoet ruiken!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne dag. Heerlijk om eens goed op te ruimen, hoewel ik het ook moeilijk vind om dingen weg te doen. Leuke dingetjes heb je gekocht. Die quote vind ik erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat GRIT beter ging! En die koffie ziet er echt hemels uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, zo'n update!:) Je geurtje lijkt me lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk hoor, zo'n dagje :) het werkt echt om gewoon lekker te niksen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je jezelf eens verwent hebt met een geurtje, die ruikt zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh ik ben benieuwd naar die havermout, want carrotcake is heerlijk! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt als een lekkere dag! Ik ben juist heel goed in opruimen en mijn moeder niet!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke spulletjes allemaal! Vooral dat uiltje vind ik leuk. Ook wel eens fijn om je kamer weer helemaal op te ruimen en netjes te maken. Mijn kledingkast moet ik ieder seizoen opruimen haha, ik heb altijd genoeg om weg te doen wat ik niet draag. Wat lief dat jij en Estelle bloemen kocht voor je moeder, zal ze vast blij mee zijn hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat uiltje is schattig! Leuke spulletjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.