zondag 2 november 2014

# 047 - Instagram - week 44

Wat een mooi weekend is het! Afgelopen week was weer 'n vol weekje. Op maandag maakte ik foto's in de klas en tekende ik mummies met de kinderen. Op dinsdagavond keek ik 22 Jumpstreet met Popcorn Time, nadat ik 21 Jumpstreet afgelopen zondag al had gezien. Op woensdagmiddag had ik een vergadering, nakijkwerk en andere dingen om te regelen, waardoor er van m'n vrije middag eigenlijk niets meer overbleef. Op donderdag ging ik met de kinderen naar een voorstelling 'Luchtdrummen'. De kinderen waren erg enthousiast. Op vrijdagmiddag hadden we vrijdagmiddagborrel met collega's op school. Gezellig was dat :). Gisteren ging ik met Huy naar Amsterdam, om zijn verjaardag nog een beetje te vieren. Wat een prachtige dag, wauw! We hebben een uurtje op een rondvaartboot gezeten, een klein beetje gewinkeld (hállo Forever 21) en Ben & Jerry ijs gegeten. 's Avonds sprak ik af met Giedo en Daphne. We keken de film Edge of Tomorrow. Aan het begin dacht ik dat ik dat de film niks voor mij zou zijn. Maar het nam een interessante wending, waardoor ik toch aangenaam werd verrast. Mooie film! Vandaag doe ik lekker niks. Ik denk dat ik Revenge ga kijken en/of een film. Liefs!


Fave meal ✗ 21 Jumpstreet in bed, comfy. ✗ Dit uitzicht heb ik binnen 2 weken!


Getuigschrift-uitreiking, vorig jaar oktober. ✗ Juffie. ✗ Wat leren we vandaag?


Mummies tekenen met de kinderen. ✗ De Markthal. ✗ Bibberen bij de bushalte.


Nieuwe eBay aanwinst. ✗ Love you. ✗ Voorstelling 'Luchtdrummen' met de kinderen.


Polaroid. ✗ Radda in Chianti, juli 2014. ✗ Prima dagje.


Een favoriete foto van Rome. ✗ OOTD. ✗ Rondvaarbootje.


Ben & Jerry's! ✗ Hele lekkere broodjes bij Bakermat. ✗ In Amsterdam met m'n gloedjenieuwe Forever 21 sjaal.

8 opmerkingen:

  1. Oehh die sjaal van de Forever21 ♡ Mooi hoor! En dat Ben&Jerry-ijs ziet er ook wel errug goed uit ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, mooie Ebay aanwinst. Ik ga zo ook maar eens kijken, haha.

    Liefs,
    Kiki // chicksaboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij maakt altijd zo veel leuke foto's! Ben héél toevallig op dit moment ook een broodje filet american met ei aan het maken... jamm!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ijsje ziet er heerlijk uit! Ik vind je foto's tof om te zien

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.