zondag 14 december 2014

# 053 - Instagram - week 50

Morning! En dat was alweer de eerste helft van december. Nog één weekje en dan is het kerstvakantie! Afgelopen week had ik een relaxed weekje. Ik hoefde namelijk maar van maandag t/m woensdag te werken. Op maandagavond deed ik in de sportschool een Christmas workout van anderhalf uur met body pump, GRIT, tae bo, steps en body balance. Dat ga ik morgenavond weer doen. De kinderen versierden de kerstboom in de klas en de hele school werd in kerstsfeer gebracht. Zo gezellig! Op woensdagmiddag mochten we ons eigen kerstpakket uitzoeken. Ik koos het boek 'Het raadsel van alles wat leeft' en heb hem nu bijna uit. Op donderdag en vrijdag had ik mijn eerste vrije dagen. Ik heb lekker uitgeslapen, hardgelopen, gelezen en geblogd. Ook heb ik The Maze Runner gekeken (toffe film!) en ging ik op vrijdagmiddag met Estelle iets drinken en wat door het dorp slenteren. Gisteren heb ik 's middags met pap, mam en Estelle ook gezellig in een cafeetje gezeten en warme chocolademelk met slagroom gedronken. 's Avonds keek ik de film Salt bij Huy en keken we een gedeelte Jochem Meyer. Een fijn weekje was het!


Selfie met de selfiestick. ✗ Heerlijke framboos-kokostaart en carrotcake ✗ Bowlen met de familie.


OOTD. ✗ Minion. ✗ Ontbijten met een kerstsfeertje.


Estelle's surprise. ✗ kerstboom in de klas. ✗ wraps met zalm en roomkaas.


Het raadsel van alles wat leeft. ✗ Taart omdat het inspectiebezoek zo positief was! (en ik was er die dag niet.. haha) ✗ Mijn kerstboom!


Details. ✗ The Maze Runner. ✗ Mugcake.


Drankje doen. ✗ OOTD. ✗ Details.


Warme chocolademelk met slagroom. ✗ -

8 opmerkingen:

  1. wat een leuke foto's en die minion zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's! Die mugcake ziet er heerlijk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word altijd vrolijk van jouw insta :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeh wat heerlijk die taartjes! En die mugcake mmm! Ik vond de maze runner ook zo'n gafe film, terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo van dat soort films houd haha!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De outfit die je deze week gepost hebt is weer super leuk! En die Minion is super cute haha <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jummie, al die lekkere dingen! Ik vind je kerstboom zo leuk. En die foto van jou en je zusje is cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke Minion! mijn collega is daar helemaal fan van hahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.