zondag 21 december 2014

# 054 - Instagram - week 51

Zo, dat was dan 't een na laatste weekje van 2014. En het was een leuke :). Op donderdag was er een kerstmusical op school, mochten de kinderen lekker hun eigen ding doen in de klas en was er 's avonds een kerstdiner en een kerstmarkt. Erg gezellig en sfeervol! Op vrijdag maakten de kinderen de klas schoon, ruimden ze de kerstboom op en mochten ze film kijken. Met de collega's was er nog een borrel na schooltijd en dat was ook gezellig. Gisteren was ik dus voor het eerst naar een kerstmarkt. Met Huy en Estelle ging ik naar Essen. Het was leuk! Het regende wel af en toe, maar ach, het zijn de donkere dagen voor kerst. De sfeer was erg gezellig. Overal kwamen lekkere geuren vandaan. Dus natuurlijk werd er ook Bratwurst gegeten, haha. Naast de kerstmarkt zijn we ook de grootste Primark van Europa ingedoken. Ik moet zeggen dat ik dan liever een wat kleinere Primark heb. En de collectie leek ook wel wat minder leuk dan in Nederland. Ik kocht alleen armbandjes en pantoffeltjes. Bij de H&M kocht ik nog een zwart/wit-gestreept truitje. We hebben ook nog gezellig wat gedronken bij Starbucks. Estelle nam Frappuccino caramel cream, Huy nam Caramel macchiato en ik nam een Chai tea latte. Dat had ik nog nooit gehad en het was wel eens lekker om te proberen. 's Avonds aten we in het overdekte winkelcentrum. Ook daar waren over kerstbomen en glinsterende ballen te zien. Erg mooi! Het was een heel geslaagde dag. Er volgen nog foto's van!


Voeten en handen verzorgen. ✗ December, 2013. ✗ OOTD.


Mama's kerstboom. ✗ kerst 2013. ✗ Het raadsel van alles wat leeft.


Zelf je kerststal kleuren. ✗ - ✗ Curls.


OOTD. ✗ Bijna vakantie.. ✗ -


Happy holidays. ✗ Gekregen van een leerling :). ✗ Hoe leuk zijn deze!


Starbucks. ✗ Huy en Estelle waren de hele tijd aan het vloggen.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's! Klinkt alsof je het erg leuk hebt gehad in Essen. En ja, bradwurst hoort wel echt bij Duitsland ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zoon overzichtje, ik vind die outfit met die groene top erg leuk!
    Heeft Estelle eigenlijk ook een blog, omdat ze aan het vloggen is..?

    Liefs, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kerstboom echt heel prachtig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super leuke foto's en die kerstboom wauw

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer hele leuke foto's! Die kerstboom van je moeder is heel erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een leuke diary! En wat een mooie foto met de kerstboom:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.