donderdag 11 december 2014

Christmas trees

Vandaag heb ik mijn állereerste dag vrij van werk. Ik ben er altijd en ben eigenlijk nooit ziek. Ik werk fulltime en moet daarom verplicht vrije dagen opnemen. Vandaag en morgen zijn die eerste dagen en in het volgende jaar staan er dus nog wat. Maar het is natuurlijk ook wel een keer lekker om vrij te zijn! Ik heb lekker kunnen uitslapen en hardgelopen vanochtend. Verder heb ik gelezen in een boek dat ik gistermiddag uitkoos als 'kerstpakket'. Ik laat het nog wel eens zien op mijn blog. Verder ben ik zoet geweest met het versieren van mijn kerstboom. En oooh, wat is ie leuk! Mijn moeder heeft voor in huis en voor mij en mijn zusje houten kerstbomen laten maken. Ik vind het er echt supertof uitzien. Mijn kerstboom heeft naturelkleuren met roze en wit. En de kerstboom in de huiskamer heeft groene en blauwe accessoires. Wij hebben hiervoor altijd een echte boom in huis gehad, maar mijn moeder wilde een keer iets anders. Wat vinden jullie van deze kerstbomen?


Ariana Grande - Santa tell me (luister)

17 opmerkingen:

  1. Ik vind dit soort kerstboompjes heel leuk! Mooi gedecoreerd ook. Ik moet zeggen dat ik een echte kerstboom ook leuk blijf vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit echt heel leuk! Ziet er tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er onwijs gaaf uit! Ik heb een mini versie van deze haha! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooie kerstboom! Echt heel origineel! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er leuk uit zeg! Al die decoraties, heel gaaf<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van je vrije dagen! En zulke kerstbomen zijn ook heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat superleuk! Ziet er echt tof uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat leuk, zulke bomen had ik nog nooit gezien! Ziet er gezellig uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw, wat een schatje!
    En wat een leuke accessoires zitten erin.
    Ontzettend leuk en weer wat anders in plaats van al het standaard groen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gedaan, het ziet er heel gezellig uit maar je hebt tenminste geen lastig van al die uitvallende naalden enz. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze echt heel tof! Maar als ik er 1 zou nemen, zou het een kleintje zijn! Ik wil toch echt een normale kerstboom!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die kerstboom is echt super leuk. Zo mooi met die kleurtinten. Dit zou ik ook echt wel willen in mijn appartementje! Er staan ook zoveel leuke accessoires in.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er heel sfeervol uit! Haha onderaan heb je Santa Tell Me staan, die luister ik toevallig nu tijdens het lezen van dit artikel haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw je blog ziet er echt heel mooi uit.Je kan echt mooie foto's maken zeg! Het is echt leuk dat het weer kerst wordt, vooral die leuke versieringen enzo

    www.itsfashionx.blogspot.com


    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.