maandag 29 december 2014

Cozy days

Ik heb weer een paar gezellige dagen achter de rug. Op zaterdag kwam Michael hier weer een paar dagen logeren. Op zaterdag keken we de film The Departed, speelden we spelletjes en gingen we uit. Op zondag gingen papa, mama, Estelle, Michael en ik 's middags naar Harderwijk om wat rond te lopen. Er was een ijsbaantje en er was ook een oliebollenkraam. We hebben ook in een gezellig café gezeten en heerlijke warme chocolademelk met slagroom gedronken. Genieten! 's Middags gingen we sjoelen. Ik ben er nooit heel goed in geweest, maar deze keer lukte het wel aardig! 's Avonds keken we weer een film: Limitless. Daarna speelden we nog een potje poker. Dat is een spel waar ik wat minder goed in ben, maar toch flikte ik 't om te winnen, haha! Het waren heel gezellige dagen. Deze week wordt een rustige vakantieweek voor me, ik heb bijna niks meer gepland. Maar dat vind ik helemaal niet erg. Lekker uitslapen en rondlopen in fluffy truien, wie doet je wat.






11 opmerkingen:

  1. Wat gezellig! En die chocomelk op de laatste foto ziet er echt heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie sfeervolle foto's. Altijd leuk om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt gezellig! :) En mooie foto's weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er gezellig uit! Heerlijk, zo'n relaxte vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit! ook prachtige foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, wat een gezellige foto's! Je nieuwe lay-out is trouwens heel erg mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige foto's en je nieuwe lay-out is erg leuk! ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie foto's, en wat een gave lay-out!<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oef die chocolademelk: heerlijk. Mooie lay-out heb je trouwens! Die kleuren passen heel goed bij de winter!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.