maandag 15 december 2014

Inspiration: Christmas

Het kerstsfeertje: heerlijk. Over anderhalve week is het alweer zover, maar de voorpret is minstens zo leuk. Lekker meeblèren met foute kerstnummers, de kerstboom opzetten, je kamer decoreren en ga zo maar door. Met kerst hebben de meeste mensen zo hun vaste rituelen. Wij ook. Op eerste kerstdag komen meestal mijn opa en oma en op tweede kerstdag gaan we naar de film. Dit doen we al zó lang. Ik kan volgens mij nog heel veel films noemen die we met kerst gezien hebben: Kruistocht in spijkerbroek, De hel van 63, Pluk van de Petteflet (toen m'n zusje nog klein was), Kapitein Rob, Oorlogswinter, New Years Eve, Het Bombardement en vorig jaar Captain Phillips. Volgens mij probeert iedereen lekker in de kerststemming te komen, dus speciaal voor jullie wat mooie collages. Ik word er zelf in ieder geval blij van :)!

14 opmerkingen:

  1. Leuke inspiratie! En ook een mega toffe traditie om zo naar de film gaan, super gezellig :) ik moet eigenlijk dringend eens beginnen met cadeautjes te kopen, hah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige inspiratie/collages! Ik heb ook echt heel veel zin in Kerst, kan echt niet wachten! Erg leuk dat jullie op tweede kerstdag altijd naar de film gaan! Wij gaan dan meestal lekker gourmetten, haha.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah nu heb ik helemaal zin in de feestdagen :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wauw ja! Liefde voor mooie foto's/plaatjes haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige plaatjes! Hele mooie inspiratie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke foto's heb je uitgekozen, december is altijd zo sfeervol! Ik heb meteen zin om met warme chocolademelk op de bank te gaan zitten (ga ik vanavond maar eens doen)! Wat leuk dat jullie elke Kerst naar de film gaan. X Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke inspiratie! Je hebt mooie foto's bij elkaar gezet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's!! Groet Edwin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijne inspiratie voor de kerstdagen! Hele leuke foto's heb je uit gekozen!
    Liefs Gea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwwww wat een mooie fotos! Super leuk om naar te kijken. Je staat trouwens op de blog van teske!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hele leuke plaatjes! jammer dat het een collage is en je de plaatjes niet apart kan opslaan. Waar heb je ze vandaan als ik vragen mag? liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.